Saturday, 12 May 2012

Jerangkung

Sejak aku beli Kekanda-Nik-Abang-Ngah.
Budak MC minta Kekanda-Nik-Abang-Long.

Aku kata.
Ambillah.
Dengan pesanan: Jaga baik-baik. Jangan bagi terhempas.

Ada hari.
Mungkin aku nak guna Kekanda-Nik-Abang-Long tu sebab dia punya lensa boleh pergi sampai 525mm.
Superb ok.





Budak zaman sekarang. Satu hari je kau bagi barang. Dia dah pandai nak guna macam mana.



Antara gambar yang dia ambil. Kira bolehlah untuk first-timers.


Dan.
Dari gambar tu.
Aku baru perasan.
Yang jari-jari aku macam jerangkung...




.

17 comments:

Telor Power said...

hasil utk pertama kalinya sudah hebat. lepas di kalau diasah memang POWER Giler!! la

:)

CiKPuaNLawA said...

saya pon tak lepas amek gambo gitu....hehehe

bact. said...

kak tas.
nak jugak 1 kamera.

ardz marn said...

gambar first time mesti kena ambik gambar penutup lens.. keh3.. saaamaaa *gaya raja lawak*

Aku said...

badan ko pun dah jerangkung eh..?
tak yah joging dah...

tasekM said...

telor,
seminggu je dia pegang kamera tu.
lepas tu dia dh bosan.

haha.






CPL,
kamera tu senang guna sebenarnya...







bact,
ko pinjam la kat mamat tu..

hehe.







man,
pesal eh..?
aku dulu pun ambik gambor tutup lense tu...







aku,
ye la tu...
ni dh nk naik balik nih.
dah malas joging..



.

gadisBunga said...

aku nak jadi anak ko boleh kak? :D

tasekM said...

gb,
aku garang.
ko tak takut ke..?

hehe.



.

hanie said...

oh..jari akak rupenyeee..
ingatkan french fries.

hahahahaha

tasekM said...

hanie,
french fries hangus la kalau hitam gitu gaya...

haha.



.

sepa said...

aku agak, cam tuh le jari-jari Azlan, kot.!
sbb asyik layan mi megi jeh...!!!

tasekM said...

sepa,
bukan makan megi jadi gemuk ke...?

hehe.



.

kucingorengemok said...

nak kata ko kurus ye?

tasekM said...

kog,
aku jerangkung gemuk ok...

kah kah.



.

Faaein Talip Roy said...

nikon coolpix.. dia punya zoom lagi gila!

Faaein Talip Roy said...

hebat jugak anak akak tembak menembak yer...

tasekM said...

faaein,
kannnn... mmg gila.

bakat keturunan kot.

kah kah.


.