Thursday, 17 May 2012

Kawan Memberi Kita Merasa

Dia kata.
Tunggu.
Dia nak poskan sesuatu.

Dia pun kata.
Tunggu.
Dia nak poskan sesuatu.

Syoknya ada kawan-kawan maya yang baik hati ni.


Yang ini dari Sepa. Terima kasih banyak-banyak.

Dan.
Aku pun teringat yang aku berjanji nak poskan sesuatu kepada Seorang Kucing.
Dari raya tahun lepas.
Sampai dah nak raya balik.
Haram tak berhantor.

Keh keh.

Tunggu ye beb.
Aku tengah mencari buku resepiku yang hilang.
Ko mesti nak kata.
Alasannnnnnnnnnnn...



.

19 comments:

kucingorengemok said...

kawan jenis apa la ko ni... *geleng kepala*

tasekM said...

kog,
kah kah.

masa buku resepi tu tak hilang tak nak buat, kan...?

ye la.
ye la.
akanku usahakan mencari buku resepi tu kembali.




.

gadisBunga said...

rangupnye gambo ko kak. :D

aku pun ada entry tertangguh pasal sahabat-sahabat yg baik hati nai. tungguuu....

hanie said...

ye..kak tasek mmg banyak halasaaaannnnn..

ok.sekian tuduhan hari ini. bai.

tasekM said...

gb,
cepat sikit buat.

:D






hanie,
*tarik rambut hanie*

:p


.

Aku said...

aku pun nak kuih... bahulu dalam ada coklat chip...

tasekM said...

aku,
resepi bahulu pun hilang sekali.
risau nih..



.

Faaein Talip Roy said...

kak TM..

untuk haku takde ke kak..


haha.. ;p

lama sungguh tak cuci mata kat sini...

Siti said...

Tas, segan lak aku. Hadiah aku ni tak beso pon. jauh lg berharga..

:-)

Telor Power said...

lens tak nak pos ker sis? kehkehkeh

tasekM said...

faaein,
ko dtg umah je la beb.
tak yah aku pos2.

hehe.







sit,
bukan harga nilainya sit.
ingatan pun dah buat aku happy...

:)







telor,
ko tak nak hadiahkan aku kamera bro..?

:p


.

Telor Power said...

tasekM: terus rasa macam nak dapat sakit jantung hahahaha

tasekM said...

telor,
aku pun ada rasa nk dapat kencing manis tadi...

kah kah.



.

FEDO said...

Apa benda nie?

tasekM said...

fedo,
fridge magnet.


.

sepa said...

:)

tasekM said...

sepa,

:)



.

ch000tz axoera ヅ said...

FM! suka²

tasekM said...

axoera,
sama la kita... :)