Monday, 28 May 2012

Lembik

Aku.
Setiap kali nak mula puasa.
Memanglah lembik.
Mengantuklah.
Sakit kepala la.
Rasa nak muntah la.

Tapi.
Kalau dah mula.
Hari kedua, ketiga dan seterusnya dah tak ada masalah.
Kemahen steady siap boleh buat kerja ala-ala buruh.

Ada sehari lagi nak kena ganti.
Dah nak puasa balik baru nak ganti.
Keji.


Apa kes tengok rerama pun lapar nih...?





.

12 comments:

Hanamiko Sakura said...

berusaha ^^ (nak bagi semangat sikit.. hehe)

sepa said...

aku pulak. bila ko sebut lapar,
tetiba terasa lapar...

.
ko jgn tgkp rerama buat berbuka dah.!

tasekM said...

hana,
tak lapar sgt sebenarnya.
mengada lebih.

keh keh.








sepa,
kah kah.

ko ingat aku mengkarung makan rerama...?



.

Aku said...

rama-rama celup tepung tempura...

sedap kut..

Telor Power said...

lawa siot....kat mana ni sis?

gadisBunga said...

aku baru nak komen mcm Aku. kehkehkeh!

tasekM said...

Aku n GB,
aku kawenkan korang nak..?

:D




.

tasekM said...

telor,
tmn rama2 melaka bro...



.

ASH said...

Puasa tengok rama rama tak membatalkan..
.
.
.
Raba raba?
nak kena rujuk majlis fatwa!
ngeh ngeh

tasekM said...

ash,
ko pernah kena raba ke tgh puasa kak..?

hehe.



.

Mr.MIK said...

nanti nak tengok teratai kn....pastu kte g lata kekabu amik gambo air terojon ok...bwk tripot amik slow shutter nti heheheh...otw balik p gunung lang hahaha...ok???
tahun melawat perak la kata kan....

tasekM said...

bob,
ko dah jadi duta ke maskot nih...?
keh keh.



.