Thursday, 31 May 2012

Pemberian

Pemberian I

Dari kawan baru.

Terima kasih, Awak.


Pemberian II 


Kadang-kadang orang yang kita harapkan dia ingat, tak ingat pun.
Sebaliknya.
Orang yang kita rasa takkanlah-dia-ingat, ingat rupa-rupanya.

Ironinya.
Doa orang-orang yang takkanlah-dia-ingat ini termakbul.
Doa KOG misalnya.

Doa pukul 8.
Pukul 8.15, bila aku  check,  doanya termakbul  ;)


Terima kasih, Awak.



Terima kasih juga untuk Awak yang belanja kita separuh speedlight. Separuh lagi kita bayar sendiri. Keh keh... Testing... Masih belajar lagi.



Terima kasih kawan-kawan.
Terima kasih semua.
Moga kamu dimurahkan rezeki.
Moga kamu bahagia...



.

16 comments:

gadisBunga said...

saya tak penah bagi awak apa2. tibe tibe rasa maluuu.. hewwww

bujal X said...

wow~~nak jugak yang macam gambar mula2 tu~~

tasekM said...

GB,
saya pun tak pernah bagi apa2 kat awak....
malu jugak nih... :)


p/s beb. kawan yg baik mcm awak juga satu pemberian utk diri saya.







bujal,
nnti mintak dkt Awak yg hantar tu... hehe.



.

kucingorengemok said...

tu cepat makbul sebab doa orang teraniaya... doa orang yang ditaburi janji tapi dilupakan, keh keh

Aku said...

Aku sokong KOG... keh keh keh...


Dan aku sokong GB, aku malu sebab aku tak bagi ko apa-apa pun...

tasekM said...

kog,
ye la..
ye la..

aku berjanji.
lepas siap akaun aku buat (semangat ni tau... :D)







aku,
aku tak pernah harap apa2 pun...
tak yah la malu no eh..

:)



.

eLL said...

comel-comel.

hehe.
buat lawatan ni kak. salam kenal

tasekM said...

ell,
salam kenal kembali...

thanx singgah eh..

:)


.

haniaiman said...

huwaaa...beb, meh bagi address, kang aku bagi something dr sini..post dr spore nak?

Siti said...

Meriah bebeno sambutan birthday ko. Hehe..abg darren kasi ape? Aku dpt hadiah percutian. Percutian ke kampung sendiri. Penginapan percuma di rumah mak ayah. Hebat tak? Kakaka..

sepa said...

tengok bigbike (gambo last), terasa aku la yg duk lenjan...

:)

ch000tz axoera ヅ said...

blogger yang suka amik gambar......suka²! follow you here......free come to my blog okesss..:) kita sama minat :)follo back xoxo

-gedek! said...

Eceh... pakai istilah speedlight sudah....

pro ni

tasekM said...

ladyD,
nakkkkkkk... hehe.







sit,
aku pun dapat percutian ke kampung juga.

kah kah.







sepa,
naik big bike lenguh pinggang la sepa... :D







axoera,
thanx dear...








gedek,
tak pro langsung uncle.
baru nk belajor.

:)


.

Telor Power said...

fuh.....dapat hadiah eh. aku ntah bila lah nak dapat hadiah.

tasekM said...

telor,
ko nak hadiah apa bro...?

:D


.