Monday, 21 May 2012

Penembak Cicak

Saya ada pistol. Awak ada...?






A_dam Sya_fi.
19 Mei 2012.
Sebelum mengaruk ajak pergi tasik.





.

14 comments:

Telor Power said...

hahaha ko org selatam ke sis???

lama tak debgar org sebut perkataan mengaruk tu..

wah kecik2 dah pandai mengaruk eh...

Aku said...

cicak kobeng je yang terbang kat luar tu...

tau cicak Kobeng?
tak tau sudah...

Siti said...

bam bam nye. sedap buat gomol. hahaha..

JD Jen said...

ensem betul pemuda ini..

gadisBunga said...

oiii...sedapnye budak ni!

sepa said...

best eh gambo nih...

aku tak pasti tang mana best.!
bajunya ka, yg kaler merah.
senyumnya ka, ala jesse james.
atau gayanya ka...?!

memang kelas...!

:)

tasekM said...

telor,
aku sebenarnya org utara.
tapi dok selatan.

:)







aku,
kenapa pulak tak tau cicak kobeng..?
ko ingat aku ni org afrika ke..?

:p







sit,
cakap banyak tu.
macam pompuan mulut dia.







jd,
muncung tajam

hehe.







GB,
tak nk masuk minang..?

keh keh.







sepa,
aku rasa munkin sbb pistol tu tak nampak muncung la...

haha.



.

Siti said...

tgk dak bambam ni teringat aku ngan katun LAT. hihihihi...

Telor Power said...

patut la byk nor bunyi2 bahasa selatan sana

tasekM said...

sit,
aku suka kartun lat.
tak jemu baca buku dia.
kartun yg dekat tv tu aku tak berapa minat sgt..








telor,
banyak ke...?

:)


.

-gedek! said...

aku gigit jugak lengan dia tu!

tasekM said...

gedek,
peha dia lagi sedap uncle... :D



.

ch000tz axoera ヅ said...

munteeellll

tasekM said...

axoera,
sangat.

:)



.