Tuesday, 15 May 2012

Sardin



Produk Bang Jib yang aku boleh terima.
Isi ikan nak gaya sardin cap berjenama.
Tapi tetap tak boleh lawan Sardin Cap Ayam.


.

28 comments:

CiKPuaNLawA said...

alaaa... kite x boleh pulop makan saden.....

bukan mengade x nak makan menda dalam tin...tapi pemangking migrain.....

Siti said...

ko masak2 kat luar ke tas? wah..alami gitu...

Aku said...

subjek yang menarik.

motif cerita pun digarap sempurna, memang kena dengan isu semasa yang panas-sejuk-panas-sejuk.

adna seorang yang sungguh talented..


itu guna di lensa Sampron tu ke?

PUTUBAMBU said...

ye..sardin cap ayam sodap..

sardin king cup pun sodap..

sardin adabi..boleh le kalau sosak2..tapi dia manis sikit dari 2 sardin di atas

Telor Power said...

aku minat pada sambal sardin saja.

eh....komen mcm tak mengena saja jer

tasekM said...

CPL,
sardin sedappppp... :)







sit,
kah kah.

masak di dalam sit.
ambik gambor je di luor.
dalam kurang cahaya.







aku,
sampron?

kah kah.
susah tau ngajor org tua nih... :p

tamron bang.
tam.
ron.

hehe.

bukanlah.
ni guna nikkor 18-55mm tu.
lense tu mana la bulih nk ambik gambor dekat2 gini.
itu utk menembak burung di ateh pokok je...

:)



.

tasekM said...

putu,
sardin bang jib ni ada nk iras sardin king cup pun ye.
nk iras cap marina pun ada.
ikan bangsa nonet2 tak besor mcm sardin cap ayam.

tapi ok la bg aku...







telor,
aku semua yg berasaskan sardin aku suka.

kari sardin suka..?



.

sudipVSsenduk said...

berapa $ sadin Bang Jib tu?

sepa said...

hahahahaha... Dino.! Dino.!

mana ko jumpa Sampron...?!

... :)

sepa said...

letih eh tgk gambo2 ko nih. apsal la ko suka senget2kan...?!

*

Telor Power said...

TasekM : kari sardin suka juga lah tapi kalau sardin berkuah tomato saja gitu tak minat.

Siti said...

tas, aku sebebonya nak mintak sesuatu dr ko. tp takpe la. aku sms ko je la senang..

tasekM said...

sudip,
RM1.95 kalau tak silap.
murah la berbanding sardin cap lain eh...?

:)






sepa,
dia mengada buat2 tak tau la aku syak.

dish! *siku perut Dino*







sepa lagi,
senget itu seni sepa.

kah kah.






telor,
meh aku masak ko makan.
mesti ko minat.

cewahhhhhhhh..

kah kah.







sit,
hah.
sms cepat.
aku tunggu.

ko nk mintak alamat eh..?

hehe.


.

gadisBunga said...

apedaasampronnn? hahaha!

sarden adabi sedap gak kak. bokeh lawo eh!

Ezad said...

aku suka sardin dlm kulit karipap.. sedap

haniaiman said...

beb, sardin len aku tak gemor pulak..aku mkn cap BOTAN je..sardin itu cepat dan sedap.lalala...

Telor Power said...

hahaha kalau sedap aku makan, kalau tak sedap ko kena blanja makan ok. hahahaha

tasekM said...

gb,
abg ko tu mmg.
tu hr dia sebut tamar.
bajet tua no tak reti sebut...

:p

betul2.
aku pernah cuba juga.







ezad,
kalau karipap aku suka keledek.
manis.

:)







hani,
botan..?
kenapa aku mcm tak pernah jumpa..

:)







telor,
aku pasti minggu depannya ko mintak lagi...

cewahhhhhhh...

kah kah.


.

Aku said...

weh....

Olympus dah kuar OM-D....

Apa lagi, beli la Tas.

Barulah ngam dgn lensa Semprit baru ko tu...

tak payahlah tukar2 dgn nikon tu...

tasekM said...

aku,
sila cakap yg ko nak hadiahkan aku...


:p






.

Aku said...

tapiiii....\
aku tengok kecik kemetot je...
lense dia yang panjang terjulur...
macam tak seimbang pulak...
takut nanti berat kat depan, asyiklah tembak ke tanah... atau ke kaki.. atau ke lutut.. atau ke...

dan tak pasti itu DSLR atau bukan...

tasekM said...

aku,
kalau ko nk bagi.
aku tak kisah la dia terjulur ke tak terjulur ke...
aku terima.

keh keh.




.

Aku said...

nanti aku tgk yg real dulu.....

tasekM said...

aku,
nanti tu bila tahun tu...?

:p




.

Aku said...

alaaa...
nanti-nanti la...
esok-esok...

agak-agak bila ko dah beli dulu dan ko kata best, aku pinjamlah kejap...

tasekM said...

aku,
dh nk tunggu aku beli pulak...?

dasar putar belit la ko bang.

:p




.

Faaein Talip Roy said...

sedap ker?

tasekM said...

faaein,
sedap.

rasa sardin.

hehe.



.