Thursday, 24 May 2012

Seekor Kucing Dan 2 Biji Ubi Kayu







Masa fokus ada kucing je.
Dah  tekan shutter tiba-tiba  ada pulak 2 tongkol ubi kayu menjelma.





.

23 comments:

CiKPuaNLawA said...

sangat gebu ubi kayu .... rebus empok nih....heehehe

hanie said...

amboi.. rasa nak kunyah2 jek ubi kayu tu.. hahahaha

*tengok "ubi kayu" sendirik.. lebih kurang je*

kucingorengemok said...

kalau cubit mesti tak lekat kan, pejal sangat

Aku said...

tinggal lama-lama, jadi batang kayu... tak cabut2..

gadisBunga said...

uiii lengannnn~

bact. said...

kahkahkah
baca tajuk terus tangkap kat lengan tu
hahahhaha

tasekM said...

CPL,
goreng pun sodap, kan...?

:D







hanie,
kahkah.

ubi kayu ko tu barangkali ganyut sikit la kan...?

:D







KOG,
ubi kayu yang ni bangsa menyiku.
ingat senang nak cubit2...

:)







aku,
huish.
lama benor tak cabut sampai jadi batang tu...







GB,
tu tak tgk peha ayam belanda lagi tu... hehe.








bact,
macam ubi kayu, kan...?

hehe.



.

sepa said...

suka tengok kucing nih. bulu kuning, mata kuning, talileherpun kuning... :)

.

tasekM said...

sepa,
kucing tu mata sepet.
sepet macam aku: bukan.
sepet macam ko: pun bukan.
dia sepet macam dino...

hehe.


.

Aku said...

ye la.... ye la...

kalau kucing je kasi kat aku...
tu kucing kacuk jawa - cina...

tasekM said...

aku,
kucing kiut ok...

ke ko nak badak?
aku ada gak gambor badak...

hehe.





.

sepa said...

TM,

ko tembak gambo kambing, yg mata sepet pulak...
yg tu mgkn Dino... hahahahahaha

tasekM said...

sepa,
nnti la aku usahakan.
kikiki...

ko jgn sepa.
dia kuat menyentap la nih..

:p




.

Siti said...

Puas makan kalo ubi kayu gaya gini.
:P

p/s: dah blow the candle ke belum weh?

tasekM said...

sit,
tak de org bawak lilin utk ditiup pun.
aku tiup api dapur je la...

haha.





.

CAHAYA MATA said...

....??!!
tak faham......!!??!!

owhhh..
baca komen-komen baru faham...
alahaaaaaiiiiii.... ;-p

tasekM said...

cahaya,
ada macam ubi kayu tak...?


hehe.



.

ASH said...

Sekilo berapa ubi kayu tu...sedap buat lapis UBI nih..hehe

Telor Power said...

"tak masuk muka pun takpe janji tangan aku masuk"

hahaha.....

-gedek! said...

shutter tu hapa? sori jahil kamera

tasekM said...

ash,
yg ni ikut harga emas ni kak.
hehe.








telor,
haha.

tak nyempat2 dia nk pegang kucing tu.








gedek,
punat tempat tekan nk ambik gambar tu uncle... :)



.

ch000tz axoera ヅ said...

dobotnyer tangan ituu hehehe

tasekM said...

axoera,
ubi kayu tu... hehe.