Friday, 25 May 2012

Sepet

Gambar ni aperture besor sangat. Fokus pulak ke batu. Apa kes?


Kenapa la asal aku tengok kucing ni aku teringat ke Le_e Ch_ong W_ei...?


.

12 comments:

j.u.l.i.e said...

sbnrnya ckp aje...muka kucing ni mcm lee chong wei....hahaha

tasekM said...

julie,
iras eh...?

keh keh.



.

bujal X said...

gile ah kucing pakai kalung~~

Aku said...

cer check buku lalinya dah ok ke belum?

tasekM said...

bujal,
macam tercekik eh...?








aku,
keh keh.

sakit eh..?
sampai menangis dia.



.

sepa said...

ini sepet Jepun... ganassss!!!

:)

gadisBunga said...

lee chong wei kene makan banyak sikit. mak kite kata la... :p

Telor Power said...

kali ini tiada ubi kayu??? kehkehkeh

CiKPuaNLawA said...

chong wei dah sakit kaki... cian dia...

ASH said...

cer try bagi dia raket..
mana tau..
kut kut boleh ganti!

tasekM said...

sepa,
ke sepet jawa...? :D







GB,
makan banyak takut tak boleh melompat kot.. :)






telor,
ini gambar sebelum ubi kayu menjelma.

:)








ash,
buat kena kencing je kak... hehe.


.

sudipVSsenduk said...

suka sangat cubit tapak kaki kucing yg warna pink tu, lembut je... sesekali tengok macam kacang merah dalam ABC pun ada jugak