Tuesday, 5 June 2012

Cubaan Berani

Cubaan memanjat pokok nyior...








.

16 comments:

JD Jen said...

Timpa dek buah nyior tu kang yop!

tasekM said...

jd,
bajet kepala keras tu... kah kah.



.

sepa said...

bersungguhsungguh ar dia... :)

*comei eh budak ni.!

tasekM said...

sepa,
sampai herot benyot muka.

haha.



.

Siti said...

muka nampak berusaha keras tp naiknya sejengkal je. kekeke...

gadisBunga said...

eiii....rasa cam nak makan budak ni!!

Aku said...

nampak kerek jer.... keh keh keh.

kalau dia buat muka camtu kat aku, memang aku gigit-gigit tengkuk dia lepas tu aku gonggong bawak lari...hahaha

amn said...

he he

sukanya tengok gayanya...


ala tomei tomei

haniaiman said...

hikhik...tu baru nk start ke hape?dah mengah semacam je.

tasekM said...

siti,
tak naik pun sebenarnya.
kaki sebelah lagi jejak tanah.

haha.







GB,
bawak pi mana pun mmg org geram.
lagi2 dengar dia bersembang.
mcm org tua.

haha.








aku,
ni keturunan anjing ke serigala jadian nih..?

:p








amn,
mcm mana boleh terfikir nk pi panjat pokok nyior tu pun aku tak berapa pasti tu...

:D








ladyD,
sedang berusaha setelah gagal, gagal dan gagal.. hehe.



.

sudipVSsenduk said...

nak je aku peluk budak ni dr belakang dgn batang kelapa tu sekali...geram

Telor Power said...

apa yg mempengaruhi dia nak panjat pokok kelapa ni

Seorang Blogger said...

tiap kali nengokkan gambor dia, musti terhibur sendri ;-)

brp thn si adam ni?

tasekM said...

sudip,
kalau dengar dia bercakap lagi bertambah geram...

:D







telor,
mgkn faktor imaginasi tinggi tu... hehe.







SB,
4 tahun.

:)



.

ch000tz axoera ヅ said...

shomey dak daybab ni hehehe

tasekM said...

CA,
cakap banyak tu...

:D



.