Friday, 15 June 2012

Rama-rama Yang Tak Kejung




Aku dah letak gambar ni ke belum aku tak pasti...
Nak pergi godak entri dulu-dulu pun malas.

Apa je yang ko rajin Tas...?





.


15 comments:

Nizam.Ariff said...

eh.. aku tgk rerama tu pun kejung semacam je...

entah-entah dah mati.. mati beragan..

tasekM said...

nizam,
hidup la.
punya la seksa aku nk tunggu dia freeze gitu tau...




.

PUTUBAMBU said...

cantik!

tas, nanti aku letak gambor pokok cili rumah mak mertua aku yek..?

nak kasi kau semangat sikit.. heheh

DrSinga said...

ko rajin masak kan!!??

ch000tz axoera ヅ said...

tampal ajer heheheh

JD Jen said...

kemain bokeh mokeh!

xD

eLL said...

kak Tas rajin menembak.

cam sama dengan kejung ngn yg hidup.

Siti said...

last aku pi tmn rama-rama kat penang thn 1992. gile lame....

tasekM said...

putu,
aku nk pinjam mak mertua ko boleh beb..? hehe.







drsinga,
macam terpaksa rajin je bab masak tu... :D







CA,
kot 2 kali pun gasak la eh...






jd,
kemahen!

hehe.







ell,
nnti la aku buh video nk bg nampak beza... :D








sit,
lama gila tu sit...



.

sepa said...

cam camourflage ar... keliru antara rerama dan besi karat...

:)

nak tanya. nih rerama pompuan ke jantan ke.?

*

Daddy Ziyyad said...

tak pernah terfikir nak tembak gambar rama rama :)

haniaiman said...

erkk..tatau nak komen hape beb..anyway, cantik rama2 ko..aku tgk ok jer..

tasekM said...

sepa,
celah mana aku nk tgk nk tau dia jantan ke betina eh...?
cer ajar...
cer ajar...

:D







drdaddyzz,
sekarang ada terfikir tak..? :D








ladyD,
aku pun rasa ok gak la... :)


.

Telor Power said...

nice...bokeh tu

tasekM said...

telor,
tq.


.