Wednesday, 27 June 2012

Sama Species

Cuma...


Yang ini batang dia panjang-panjang...

Dan.



Yang ini kontot....




.

21 comments:

Telor Power said...

panjang dan kontot eh nama pokok ni

hehehehehe.....

sudipVSsenduk said...

Euphorbia milii, commonly called the Crown of Thorns... adoi!!

Siti said...

umah aku ade pokok bunga ni. batang dia beracun uols...

sepa said...

ko tak agak2 ar...

kejap batang panjang la. kejap batang kontot la...

hehehe...

Daddy Ziyyad said...

bunga hape ni? kertas?

hajiMete said...

chantek Crown of Thorns tuuu..

gadisBunga™ said...

bunga faveret awak kan kak tas. kite ada tangkap gambo bunge ni, nak taruk kat belog dedicate kat awak, tapi sekarang mode berpindah jadi sume gambo dah masuk peti besi. tunggu dah setel down nanti kite buat entry dedikasi kat awak ye kak tas...

tasekM said...

telor,
aku bab nama pokok mmg fail.
haha.







sudip,
kenapa ko adoi beb..? hehe.








siti,
aku suka.
tapi.
aku tak nak tanam.

aku syak.
harus mampus la kalau dok dgn aku...








sepa,
mmg betul apa... haha.









drdaddy,
nama dia yg sudip bg tu...
cantek.
aku suka sgt.

ko lg dasyat.
tak agak2 menyebut bunga kertas.

haha.


.

tasekM said...

haji,
aku suka sgt ke bunga tu...








GB,
ok bebeh.
ai tunggu tau...



.

sepa said...

eh. mana Dino nih.?! senyap jeh.

cer ko callingcalling dia.!!!

Telor Power said...

cis...sepatutnya org pompuan lebih arif dgn nama2 bunga dan pokok ni hehehehe

Siti said...

tas, pokok ni paling senang bela. aku balik kg ke, lupa nak siram ke, hidup je dia. haha...hampir2 terlupa aku ada pokok ni. n3 ko kembali mengingatkan aku. :)

haniaiman said...

beb, sama lah ko ngan aku..suka sgt snap pokok ni..cantik bokeh 35mm ko..

Nizam.Ariff said...

yang panjang tu sebab dah tua.. lama hidup, yang pendek tu sebab muda lagi kut..


samalah macam pokok kelapa.. ek?

tasekM said...

sepa,
aku pulak.
ko la.. :D







telor,
aku bab2 nama mmg fail.

:)







sit,
seriyes eh sit...?
nk try bela la...








ladyD,
35mm mmg ratu bokeh.. :D









nizam,
ntah la.
tapi yg kontot tu mcm tak nak panjang2 je...



.

sayadankamerasaya said...

err...

haku suka yang panjang
yang kontot pon boleee.....


err...
hai Tas...
asalamualaikom!!

Seorang Blogger said...

mak gua kate nama pokok ni "bunga datin"

datin lah sangat eh

tasekM said...

drsinga,
tgk email add br tau ni ko.
wey... blog ko yg mana satu ni beb..?

kulu kilir aku mencari.

wsalam.

:)








sb,
kahkah.

aku suka la mak lu.
sila kirim slm eh...

:)


.

eLL said...

yg panjang akan panjang, yang kontot tu insya allah akan panjang gak

sayadankamerasaya said...

aku musofir..

wahahahaaaaaaa...

tasekM said...

ell,
tapi yg kontot tu mcmnk selamanya kontot je... hehe.








drsinga,
ko musofir lagi siap.

:p





.