Saturday, 23 June 2012

Tiru

Konon-konon nak tiru GB.
 
Siap ada ekor. Kah kah.


Kalau dah dasar tak berseni tu...
Tak payah la, kan...?



.

11 comments:

Siti said...

Bertukar!

Hahaha..
ape kenamanya pulak teknik ni?

sepa said...

I like.

Doraemon...!

Daddy Ziyyad said...

tunggu saya tiru pulak nanti! haha

delarocha said...

ok gak ni..

Nizam.Ariff said...

weh.. aku buat pakai lampu suluh bateri 3 tak jadi la....

tak boleh pakai lampu suluh ek?

pakai apa yg patutnya?

Telor Power said...

ajar ler mcm mn nak buat

tasekM said...

sit,
light painting.
atau.
light graffiti.







sepa,
mcm tikus pun ada eh..? :)








drdaddyzz,
dh siap sok bgtau eh...
kita nk tgk.









dela,
boleh la...
tapi tak sempurna.
ye dak?








nizam,
aku pakai lampu suluh la nih.
lampu kecik yg panjangnya sejengkal je pun.









telor,
nnti aku buat n3 khas eh...?


.

CiKPuaNLawA said...

okeh lah ni...

cunn pe...

tasekM said...

cpl,
tapi tak cantek mcm gb punya...

:)


.

sayadankamerasaya said...

yezzzaaaaaaaaaa.........!!

cantik beb!!!


cer tanya gb belajor dari sapa!!

tasekM said...

drsinga,
tapi tangan mcm doraemon eh..? haha.

oo... dapat agak dh dia blajar dr siapa tu...




.