Friday, 6 July 2012

Bunga Raya Pink

Fokus huru-hara. Ni nak ambik gambor bunga ke gambor daun nih...?


Pink itu cantik.
Tapi.
Sangatlah tak kena dengan aku.

Rasanya la..
Ke perasaan aku je eh..?





.

17 comments:

dee said...

bole la.. pink cun pe?

Telor Power said...

pink sebenarnya mmg tak kena lah.. (kalau dgn aku ler.)

tasekM said...

dee,
pink mmg cun.
cuma aku je tak berapa ngam dgn pink.

:)








telor,
ko jgn mengada nk ngam dgn pink.
aku pukul!

:p



.

sudipVSsenduk said...

hari ni pakai tudung sebijik warna bunga tu... (tetiba terasa ayu & penuh sopan santun)

sepa said...

kejap. aku selalu konpius antara pink ngan purple... :p

yer yer ini pink...
fuhhhh... lega...

(*lega, sebab ko tak suka pink, jadi pict nih tak akan jadi profile pict, kan...?! kan...!)... hehehe

tasekM said...

sudip,
ye.
aku percaya.
mmg ayu.
cuma aku je tak ayu kalau pakai pink.




(dh orgnya mmg tak ayu ye dak..? kahkah)







sepa,
aku ingat nk buh gambor durian la kat profile.
bulih...?

haha.


.

Nizam.Ariff said...

pink!!!... Auwwwww..

sayadankamerasaya said...

ko memang anti dengan pink ni kan...!!

Siti said...

aku tak minat pink tp baju dlm lemari byk kaler ini. apa masalah tak tau.

CiKPuaNLawA said...

pink jambu jee tgok... ahhaa..

eLL said...

macam fokus daun je sebab bunganya nampak sipi.

gadisBunga™ said...

cantik gile~

haniaiman said...

pink tuk gegel..kan...sesuai laaa...

tasekM said...

nizam,
adek manis suka pink ye...?









drsinga,
aku tak anti.
masih cuba mencinta.
tapi masih belom berjaya.. :D









sit,
aku pun ada gak.
sehelai 2... hehe.








cpl,
mmg jambu...
aku pun suka tgk.
cuma jiwa aku je tak sesuai dgn pink...

:)








ell,
mmg niat nk ambik gambar bunga tu sipi.
tapi masalahnya.
tang daun fokus.
tang bunga blur...



.

tasekM said...

GB,
tapi fokus ke laut eh...?








ladyD,
ke aku ni jantan..?

kahkah.


.

sayadankamerasaya said...

separa jantan


kahkahkahhhhh...
aku lari dulu Tas!!!

tasekM said...

drsinga,
ko suku jantan, kan...?

:p





pukul la.
aku tak lari..

kehkeh.


.