Wednesday, 11 July 2012

Matahari



Gambar tersurat: Matahari cantik bulat.
Gambar tersirat: Perghhh... Berkeladaknya cermin kereta.

Percayalah.
Sepanjang tahun 2012 ni.
Baru Sabtu lepas cuci.
Buat kali pertamanya...

Heh.




.

28 comments:

-gedek! said...

Ada jugak kereta....

'ada orang tu' naik bas je....

:(

sayadankamerasaya said...

kalau ko basuh je.. sure lah ujan melaka karang!

kreatip beb gambor matahari tu..
ai laike!

kucingorengemok said...

beb, serulah aku supaya bangkit mengupdate blog (kete aku basuh 2x seminggu)

tasekM said...

gedek,
uncle... org KL mmg lagi suka naik bas sbb jln jem.
kereta bungkus kat rumah, kan..?

:)







drsinga,
mmg pun.
hari yg aku cuci tu lah hujan!
hujan mmg tak syg aku la... :p


tq bebeh.



.

tasekM said...

KOG,
ko nk aku seru guna bahasa jawa ke bahasa banjar ni beb..?

:p


2x seminggu?
hoi.
rajinnyaaaaaaa....




.

Siti said...

baru basuh kete, pastu balik kampung. kucing duk ligan catwalk atas kete. penuh tapak kaki diaekor.angin je laki aku.

Nizam.Ariff said...

bercalar dah cermin kereta ko tu ek... banyak pasir halus melekat, bila ko henyak dgn wiper, pasir tu automatik jadi kertas pasir... dan cermin itu juga adalah dari silika/pasir... calar la weh...

Telor Power said...

dah lebih 1/2 thn baru sekali aja cuci... nampak sgt sibuknya

eh sibuk ker???

sudipVSsenduk said...

Tak percaya..

Seorang Blogger said...

kalao kawan aku dia kate "nasib ko lah kete dpt tuan mcm ni"
kalao aku "no komen"
heh

Daddy Ziyyad said...

u must be kidding??? dah lebih setengah tahun, baru 1st time cuci? pengsan! hahaha


keta baru kah? baru 24,000km jalan :)

tasekM said...

sit,
haha.
lagi sakit hati kalau kena berak burung sbb parking bawah pokok.








nizam,
punyanya ko teliti calar pun ko nampak.
aku yg bawak kereta tu pun tak pernah perasan..







telor,
tak.
malas.

haha.








sudip,
percayalah...
ini benar2 kejadian.
bukan cobaan....

:D








SB,
aku nk salahkan laki aku yg tak pi basuh.
aku mmg tau lanyak je.

hehe.







drdaddyzz,
seriyes ni doc...

kereta lama.
cuma tak bawak jalan jauh.
dlm town je.




.

gadisBunga™ said...

cuci dua kali setahun tu kira pencapaian yang baik youuu....kite cuci 4 kali setahun! :p

sepa said...

ooo... yang bulatbulat itu matahari. ingatkan cermin ko bocor masa cuci. hehehe

Telor Power said...

Tasek M: aku tahu hahahaha

tasekM said...

GB,
4x setahun tu kira ok sikit la dari aku...
ke 4tahun sekali?

kehkeh.







sepa,
ko ingat aku cuci pakai api..? :p








telor,
ko kalau rajin meh tolong cuci... hehe.



.

sepa said...

eh eh tak... takkan la ko cuci pakai api... nak buat lubang ruper itu, palingkoman guna plasma... :)


hehehe

tasekM said...

sepa,
ooo... eh?
api tak jalan eh..?
mana aku tau..

hehe.


.

Telor Power said...

TasekM : hajat mmg nak tolong tapi mak aku pesan jangan main air. nak buat mcm mana....

tasekM said...

telor,
basuh je.
jgn main.

hehehe...


.

Telor Power said...

TasekM : mak aku pesan lagi... nak pakai serbuk pencuci jenama apa? softener apa???

kehkehkeh

tasekM said...

telor,
banyak la mak ko punya pesan.
krm slm sikit kat mak tu...
tanya.
aku nk jd anak angkat dia bulih...?

:p



.

Telor Power said...

ngeh ngeh ngeh....

tak boleh nanti habis spesis bunga2 dan serangga di rumah kampungku sana......
jadi bahan/model kepada lensa ko. kompom makan minum terus dilupakan krn asyik dgn aktiviti2 ko tu.

tasekM said...

telor,
takpe.
yg tak mkn tu aku...
mak ko makan.

hehe.



.

Telor Power said...

nanti ko sakit...mak aku susah hati bhahahaha.. secara tak langsung akan menyusahkan aku juga.

lagipun ko mana biasa lagi dgn cuaca2 gunung ni sgt

tasekM said...

telor,
biasa apa...
aku selalu masuk muka dlm peti ais..

kehkeh.



.

Faaein Talip Roy said...

orang sibuk. memang camtu kan. heh.

tasekM said...

faaein,
aku ni kes malas... haha.


.