Tuesday, 10 July 2012

Selamat Pagi Dunia...



Kita tak tau nak sembang apa hari nih...





.

17 comments:

dee said...

santek

sayadankamerasaya said...

Tas dah sarapan..?

( kira sembang lah tu kan... )

( ala-ala manja lak panggil Tas gitewww ... )

Cantekkk bunga tas hari ini...

Telor Power said...

bunga tu kelihatan suci jer

Daddy Ziyyad said...

nama awak siapa
awak anak ke berapa
awak dah lama ke ber fotografi

~mood nyembang ~hahah

Nizam.Ariff said...

rajin ko baring menembak tu eh...

tak ada orang tegur2 ke?

Siti said...

Tiang rumah sape yg jd mangsa ni?

tasekM said...

dee,
tq. :)







drsinga,
kenapa pulak aku geli ko panggil aku tas eh..?

kahkah.








telor,
suci.
mcm aku.

ehem.








drdaddyzz,
ko jgn nk awak2 sgt doc.
aku rasa nk menyiku.

hehehe..

:p








nizam,
tak sampai baring la.
terdongak2 je... :D










siti,
bukan tiang rumah sit.
tiang bunga.
kat taman bunga... hehe.



.

sayadankamerasaya said...

tassssssssss.....

*nada lembut*

selalu ber'ko-aku' ..kelakau lak bila panggil tassssssss.....

tasekM said...

drsinga,
patutnya aku panggil ko kakak sbb ko 5 tahun lebih tua dr aku...

eh.
ye ke...?


hehe.




.

Telor Power said...

itu bunga jantan la....jadi ia suci macam lelaki


ehem

Telor Power said...

bunga ada jantan betina juga ker?

( malam nanti, cari balik buku pelajaran lama-lama)

Seorang Blogger said...

waaa cantek gila..

tasekM said...

telor,
ni nk kata suci macam ko la nih...?

:p

ada...
ada...
mmg ada jantan betina.

kan..?









SB,
tq bebeh.


.

Telor Power said...

ngeh ngeh ngeh....

tasekM said...

telor,
gelak jahat..

:p



.

sayadankamerasaya said...

ko sebaya dengan kucing kan...?

tasekM said...

drsinga,
haah.

ko sebaya anuar jen, kan..?

:D


.