Monday, 9 July 2012

Siri Ada Hari #2

Bawak senapang pergi bengkel bas.
Kadang-kadang aku bawak Nikkor.
Kadang-kadang bawak Tamron.

Dalam hati dah ada niat nak angkat wide angle Sigma.
Mahal tapi.
Nanti-nantilah...


Using my Tamron 70-300mm.


Burung...
Pandanglah sini...





.

11 comments:

Nizam.Ariff said...

keseorangan.....

dia nak bunuh diri tu terjun ke bawah...

Yunus Badawi said...

Ingat ada gambar bas tapi rupanya burung ... ngeee

sayadankamerasaya said...

dia nak erk erk ..ko sibuk ambik gambor!

gadisBunga™ said...

nampak ekor pun santik....

Daddy Ziyyad said...

gunakan Tamron 70 -300mm tu kat Taman Burung...atau Zoo negara...atau kalau rajin, masuk hutan :)

tasekM said...

nizam,
sedih pulak aku baca komen ko nih... huhu.







yb,
tak koser heh aku ambik gambor bas.








drsinga,
dapat ambik gambor uk uk tu tgh jatuh pun bagus gak tu... haha.








GB,
ko suka burung..?
aku suka ambik gambar burung... :)









drdaddyzz,
teringin sgt nk masuk hutan.
tapi takut tak jumpa jalan balik.

haha.


.

ARIPSAMAT said...

kalau wide boleh serbey Tokina 11-16 f2.8. Dari dulu terintai2 nak beli...tapi masih belum berkemampuan...huhuhuh...

ARIPSAMAT said...

kalau wide boleh serbey Tokina 11-16 f2.8. Dari dulu terintai2 nak beli...tapi masih belum berkemampuan...huhuhuh...

ARIPSAMAT said...
This comment has been removed by the author.
sepa said...

burung...! oh burung...!

pemalu eh burung nih. :p

tasekM said...

arip,
lense tu ada motor tak..?









sepa,
tu la.
cer pandang sini sikit...

:)



.