Tuesday, 31 July 2012

Sokabar



Entri tak ada matlamat.
Saja petik-petik kamera.

Cer teka.
Kat tv tu cerita apa...?




.

26 comments:

pB said...

Mr Bean

doc said...

saja nak teka yang salah..

deja vu di kinabalu

kucingorengemok said...

aku bangga kenal mr bean walau diblur²kan gitu, haha

tasekM said...

pb,
salah.

hehe.






doc,
haha.

dasar ko malas teka, kan..?







kog,
bukan beb...
ko tak cukup kenal mr bean nih.
terguris mr bean tau...


.

tasekM said...

eh! kejap.
ke betul mr bean eh..?

hahaha....

aku pun ingat2 lupa.
tapi rasanya bukan.



.

Kehelan said...

baru nak teka amir raja lawak...

tp tukang pemberi teka teki plak tak pasti... aishhh

tasekM said...

kehelan,
kah2.

aku tau jawapannya.
tapi diaorg buat aku goyah pulak dgn tekaan mr bean tu.

:)



.

eLL said...

mr.bean kan?
haha

Nizam.Ariff said...

rumah ko ada astro warna eh....

tasekM said...

ell,
setelah aku fikir2 balik... betul la mr.bean.

keh2...

mula2 ingat upin dan ipin.

hehe.


ok guys.
u all semua betul...






nizam,
ada.



.

gadisBunga™ said...

mr bean lah!

Daddy Ziyyad said...

baru nak teka boiboiboy tadi..ahaha

doc said...

deja vu di kinabalu gak!!!

heh heh hehhh

doc said...

nyampuk lagi..

mana ada Upin Ipin pakai tie!

tasekM said...

GB,
betul la tu.
aku yg salah.

kahkah.








drdaddyzz,
aku ingat upin ipin.
sendiri bg teka teki.
sendiri salah.

kahkah.








doc,
ko mmg saja suka membantah, kan..?

:p









doc lagi,
aku ingat dia pakai tengkolok.
kan ada siri yg pakai tengkolok tu... haha.

celah mana tienya wey..?

:p



.

doc said...

Tuuuuu
* sampai muncung mulut aku nghala ke pc nih*
yang merah tuuuu
* muncung lagi*

tasekM said...

doc,
merah...?

pesal aku tak nampak merah pun kt tv tu.
ke mata aku ni yg kero..?



.

doc said...

hahahahaaa..
kero!!
( lama tak dengar orang kata 'kero' )

aku nampak merah sebab aku tau dia pakai tie merah... hehehhe

tasekM said...

doc,
cis!! kaki tgk kartun rupanya.
patut tau...

aku ingat dia pakai mcm lanun2 gitu.
bukan rupanya...



.

sepa said...

mr Bean.

:)

kucingorengemok said...

gaya kepit ketiak pun dah sah mr bean, lagi ko nak twist² jadi upin kembara ke pulau harta karun ye?!

tasekM said...

sepa,
betul.. :)






kog,
kah2.

sendiri bg teka teki sendiri tak betul, kan..?




.

ASH said...

aku dah baca komen komen korang...
.
.
.
Tapi sekali imbas, aku ingat kut Ustaz DON..
.
.
.
serius!!

tasekM said...

kak ash.
ustat don..?
haha.

ada gaya..
ada gaya..



.

Faaein Talip Roy said...

dah lama tak tengok tb.. tak dapat nak teka.. citer kak TM dok tembak2 gambar sokabar kut.. haha.. ;P

tasekM said...

faaein,
citer encik kacang tu.. :)


.