Wednesday, 1 August 2012

Apakah




Teka yang ini pulak.
Belakang bunga sakurap pink  yang kaler biru-kuning tu amende...?




.

20 comments:

doc said...

kalau ada hadiah.. aku teka..

tasekM said...

doc,
aku bg hadiah kasih sayang ko nak..?

kehkeh.



.

doc said...

mmmuahhhhhhhhhh ... !!!

sepa said...

lori sampah...

the malay male said...

warna kuning tu kerusi kot

gadisBunga™ said...

nak kasih sayang jugakkk!!!

eLL said...

mungkin bas, dinding atau playground.

PUTUBAMBU said...

tong sampah

Seorang Blogger said...

Klu salah teka x dpt kasih syg eh? X mo tekalah ;-)

Nizam.Ariff said...

ada kuning-kuning....

hmm...

kalau tak kuih samprit, itu mungkin tart nanas atau bahulu ikan emas....!

tasekM said...

doc,
ni kalau muahs balik ni kang ada tak yg memfitnah macam2 nih...?

hehe.







sepa,
lori.
bukan sampah tapi.








malay male,
bukan.

:)








GB,
terimalah sebakul kasih sayang dariku.
sila tadah.

:D








ell,
satu pun tak kena.

hehe.


.

tasekM said...

putu,
bukan.

:)







SB,
tak.
kasih sayang aku tak berkurang walau sedikit... :)








nizam,
ko ingat makan je kan..?



.

sudipVSsenduk said...

rahsia, tak nak bagitahu... nnti ko kata aku pandai. Aku tak suka org puji lebih2 bulan puasa ni, takut riak

tasekM said...

sudip,
cisssss...

gitu pulek... :D



.

Faaein Talip Roy said...

kepala lori kut..

haha.

Salam Ramadan kak TM oi.. ;D

haniaiman said...

erk..ko gitau jelah, aku no idealah..

ARIPSAMAT said...

kuning???..bahaya...dah masuk versi keberapa? 3.0?...opssssss...

tasekM said...

faaein,
betul la tu...

juga buat kamu adik.. :)







ladyD,
lori kontena.

:)








arip,
kalau tak PRU mau 3.0 juga tu...



.

Telor Power said...

lawa kaler kuning tu

eh...

silap lawa bunga tu

tasekM said...

telor,
bunga apa tu sebenornya..?



.