Tuesday, 28 August 2012

Geng Menembak



Aku selalu rasa bersalah bila jalan-jalan dengan orang yang bukan kaki menembak.
Rasa kita je yang gembira.
Mereka bosan.
Sangat tidak berlaku adil.

Tapi.
Berjalan dengan geng menembak.
Merambu ke mana pun aku tak kisah...






.

20 comments:

bujal X said...

apa ni ambik gambar belakang orang~~keh keh~

tasekM said...

bujal,
nak aku ambik gambar belakang kamu bujal...?

kahkah.



.

CiKPuaNLawA said...

jom... kite merambu ramba....

tasekM said...

CPL,
kenapa la ko dok jauh nho...





.

Dr Singa said...

kalau ko kat sini..
aku dah heret ko join aku beb!

eLL said...

ni mesti abang tasek. heh.
rasa bersalah sampai keluar air mata ke?

Daddy Ziyyad said...

saya selalu menembak sorang2.

Nizam.Ariff said...

aku kalau menembak kena berduet... keh keh keh...

haniaiman said...

aku sll je mmg takde geng menembak..hadoiii, pastu muka sendiri takde org nak amikkan sbb depa tak tau nembak..errkk..ayat apakah?

tasekM said...

drsinga,
aku nk ikut sgt...









ell,
aku takde abg beb... :)








drdaddyzz,
sama la kita...








nizam,
ko tembak apa tu hah..?

:p








ladyD,
aku pulak mmg tak suka ambik gambar diri sendiri.

hehe.


.

gadisBunga™ said...

jb dekat je. meh ler geng!

Hanamiko Sakura said...

tau tak pe.. haha!

Telor Power said...

aku pula....takde geng menembak
jaki lihat ko dan korang.


tak adil sungguh.

ADILOT!! said...

mcm ku knl org ni.hehe.lg ok tmn org menembak dr memancing kak.lg tensen.haha

sepa said...

ko tembak teman menembak.! takde kerja.!


tembak la gambar kambing ke, tupai ke, kera di hutan ke. hehehe...
sori.! jangan marah.! :D

Faaein Talip Roy said...

menembak dengan sesama geng..

memang tak kan bosan...

rindu ngan kak TM juga..

Faaein Talip Roy said...

menembak dengan sesama geng..

memang tak kan bosan...

rindu ngan kak TM juga..

tasekM said...

GB,
ko la dtg melaka.
dekat je kan... hehe.







hana,
bukan ko kaki menembak juga ke..? :)







telor,
aku selalunya menembak sensorg gak.
sekali sekala je ada geng.







dila,
aku suka je ikut org mancing.
janji bawak senapang.

hehe.








sepa,
nnti la aku tembak ko sepa... hehe.








faaein,
dtg raya rumah beb..



.

ADILOT!! said...

haha.boleh ikt bob mancing.berjam lamanye.tsst tsst!

tasekM said...

dila,
ntah bila la tu...



.