Wednesday, 29 August 2012

Menembak Pisang Di Pagi Raya



Dasar tak ada kerja.
Masuk kampung orang.
Habis belakang rumah orang aku selongkar.

Lokasi: Kampung Keru, Tampin, Negeri Sembilan.
Syawal 1, 1433H.



.

16 comments:

kucingorengemok said...

pisang songsang ke ni?

tasekM said...

KOG,
tu la.
patut ke bawah ye dak...?
ini melintang..




.

Dr Singa said...

pisang pembangkang

tasekM said...

drsinga,
kah2.

pisang barisan acaner pulak tu..

:p




.

Nizam.Ariff said...

Pisang punk rock rambut cacak-cacak ala mohican gitew....

CiKPuaNLawA said...

tumbang tak pisang tu kena tembakk..

Telor Power said...

pelik pula tgk kedudukan buah pisang ni

tasekM said...

nizam,
pisang nangka ke tu..?








CPL,
kalau tumbang mau tuan rumah tu tembak aku balik...

:p







telor,
pisang akhir zaman... :D


.

Siti said...

melampau pulak ku tgk kedudukan pisang ni. haha..

tasekM said...

siti,
kahkah.



.

Nizam.Ariff said...

macam pisang Raja je...

asyik la mencodak ke atas je pisang tu..

tasekM said...

nizam,
pisang raja mencodak ke...?




.

sepa said...

jantungnya ko ambil eh.

kejap. ada pokok dragon fruit kat belakang tuh. :)

tasekM said...

sepa,
mana ada...
kalau ada yg ambik pun mungkin tuan rumah...



.

ASH said...

beriya kabor 1 SYAWAL kan?
.
.
.
ko memang!

tasekM said...

kak ash,
errr... aku taip 1 syawal tu tanpa prejudis.
ada apa2 yg tak kena ke..?




.