Tuesday, 7 August 2012

Mimpi Ngeri

Gambor tak ada kaitan.



Mimpi kamera kena curi adalah mimpi ngeri ok.
Ngeri bebenor...



.

18 comments:

doc said...

hahahaaaaaa!!!!

bangun sure berpeluh berdebo..

ko tak basuh kaki eh tas?

tasekM said...

doc,
bangun2 rasa nk peluk kamera.
haha.

ko tiap kali tidur basuh kaki eh..?
aku tak.

hehe.


.

ARIPSAMAT said...

insyaAllah...malam ni mimpi dapat kamera baru...ada orang masuk meminang...ehhhhh...:)

tasekM said...

arip,
ko nak hadiahkan aku kamera baru eh..?


aminnnnnnnnnnnnnn..




.

Nizam.Ariff said...

seronoknyer jadi kamera tu....

PUTUBAMBU said...

uishhh..kena ambik insurance kamera tu tas...

mana lah tau..

tapi harap2nya..mimpi ko tu mainan tidor je..

bujal X said...

sebenarnya gambar buluh tu buat aku ngilu~~dulu masa kecik pernah kena sembilu buluh~~

tasekM said...

nizam,
cakap je la ko nk aku peluk ko nizam...

keh2.

(ya ampunnnnnnn komen balas.... *aku istighfar sekarang*)








putu,
jgn la betul2.. huhu.








bujal,
u mak ai...

aku dengar pun ngilu juga..


.

sudipVSsenduk said...

boleh agak tak sapa yg curi?
la la la la

gadisBunga™ said...

penah gak mimpi macam tu. siyes ngeri okeh!

sepa said...

petanda kamera nak kena mandi bunga... eh tak. nak kena asap kemenyan...

:D


*

Telor Power said...

sebenarnya ia mengingatkan kepada =>


semua harta di dunia ini adalah sementara saja termasuk jiwa kita.


:P

tasekM said...

sudip,
sekarang aku tau...

:D







GB,
rasa nk nanges eh....?








sepa,
aku syak sbb aku dh lama tak guna la.
roh kamera marah.
tak cukup kasih sayang.

kehkeh.







telor,
benarlah itu...
semuanya sementara.
dan kita tak miliki apa2...


.

CPLUmiYGKiuT said...

sangat ngeri...

kite mimpi lens yang calar.... aahaha...

tasekM said...

CPL,
itu pun ngeri juga tu eh...?

:)



.

haniaiman said...

apa yg ngerinya beb?lense jatuh ka?

ASH said...

Kalau betul pun takperr...redho jerr!!
nanti beli lain...
kamera baru..
.
.
.
hahahaha
untuk kamera ko laaa..
jangan kamera aku!
.
.
.
kalau aku, dapat baru takperrr...

tasekM said...

ladyD,
kamera kena curi.









kak ash,
ko la belikan aku kamera baru utk aku kak...

ok?

:D



.