Sunday, 26 August 2012

Potrait Raya #1

Layan gambar dulu eh.
Sembang later-later...


Izara. Aku panggil Cantik.



Gambar curi. Curi-curi ambik dari belakang.

Siti.

Izzat.





Lokasi: Taman Rekreasi Gunung Lang, Ipoh, Perak.
Hari raya ke-3.

Using potrait lense Nikkor 35mm.



.

25 comments:

Siti said...

olo..comelnya..dpt kat aku lebam budak ni aku kerjakan. kahkahkah..

muka hala2 cina. kenan maggie cheung kah?

tasekM said...

siti,
dah keturunan banjar ti...
mmg sepet.

haha.



.

sepa said...

air terjun ruper kapas eh.! :)

Selamat Hari Raya...

Nizam.Ariff said...

jap...jap..

ko dah bukak kedai / studio gambor ek?

Telor Power said...

setuju...
mmg cantik dan comel dia

tasekM said...

sepa,
selamat hr raya sepa...
banyak makan tak..?
aku banyak.

haha.








nizam,
mana ada.
tu kat gunung lang tu...

belakang tu ayor terojon.









telor,
tu yg aku panggil Cantik tu... :)



.

Telor Power said...

yup....
di gunung lang eh. dah dekat sangat dah tu

eLL said...

cantik, gambar dan budaknya, errr termasuklah mak ayah budak.

selamat hari raya kak tasek.

en_me said...

chantekknyerr.. selamet hariraya TasekMe tuu.. ihikss

Rozita said...

hish..memang sah kat Gng Lang Tasek..

terrer ko tngkap gambar skrg ek..

bagus3x

CiKPuaNLawA said...

santek gambar2 nya....

tasekM said...

telor,
ko kat mana eh..?
manjoi ke manjung...?







ell,
selamat hari raya bebeh.. :)







me,
selamat hari raya encik me... :)








rozita,
ko pergi tu raya ke berapa beb...?







CPL,
tq beb.



.

doc said...

Tas ..

cantik !!!



high 5 !!!

tasekM said...

doc,
hi5.

kerjakah?
aku ingat ko cuti...




.

gadisBunga™ said...

slimnyer mak budak tuh. isk~

tasekM said...

GB,
mmg kecik molek pun..



.

Telor Power said...

tasekM : manjung ahahahaha...manjoi pun bleh gak pasal ada sedara di situ

tasekM said...

telor,
aku selalu lupa sbb dlm kepala aku ko org cameron.

hehe.



.

Telor Power said...

aku mmg orang cameron la sis, kampung pun disitu


di manjung ni datang berkerja cari rejeki

tasekM said...

telor,
ye.
ye.

aku tau tu.
tapi selalu lupa.
tapi cameron tu aku ingat sgt.

hehe.


.

Dr Singa said...

dah dua hari aku kerja
cuti semingggu jewww...

tasekM said...

drsinga,
raya pertama tu hr ko kerja gak kan..?



.

Faaein Talip Roy said...

comel dah kecik itu..

sudipVSsenduk said...

toncet mak dia pun cantik.. baru lepas pantang ke? hihihi




maaf zahir batin

tasekM said...

faaein,
sgt chomel...







sudip,
dh lepas lama.
ank dh 6 bulan...

:D



.