Thursday, 30 August 2012

Sirih Junjung

Yang ini bukan hasil tangan sayalah tapi....



Saya pernah jadi juara menggubah sirih junjung masa dekat U dulu.
Sila percaya...

:D


.

19 comments:

Dr Singa said...

ko dah ke ala-ala wedding fotografer lak le nih....

CiKPuaNLawA said...

oke percaya2...

Nizam.Ariff said...

apa yg ko rasuahkan juri tu dulu?

tasekM said...

drsinga,
laki aku kata... ambik gambor makanan lg cantek dr ambik gambor pengantin... haha.








CPL,
iluvu.

haha.








nizam,
kasih sayang.

kah2.

mana adaaaaa...



.

Hanamiko Sakura said...

kalau guna bunga hidup..
kompem cantik :)

tasekM said...

hana,
kan..

aku syak yang ni tak sempat pi beli bunga la.
cucuk je bunga yang ada.



.

Telor Power said...

sedap dikunyah2 ni...
lama tak pekena sireh

sudipVSsenduk said...

kalau ko jadi mak andam pun akak percaya dik...

sepa said...

kalau ko kata yang nih pun sirih junjung yang ko buat, akupun percaya.

:)

Nizam.Ariff said...
This comment has been removed by the author.
Nizam.Ariff said...

Juri tu pompuan ke lelaki yang ko nak sayang2 nih..?


keh keh keh

tasekM said...

telor,
pandai makan sirihkah..?







sudip,
bab tu aku tak reti ye kakak... :)







sepa,
aku suka sirih junjung tu.
cuma aku tak suka bunga mati tu.
kalau bunga hidup lg mantap.
buh rose merah misalnya.







nizam,
pesal delete komen...?

aku dah baca pun.
keh2.


.

kucingorengemok said...

bersaya plak ko hari ni... sopan santun

ASH said...

adik aku kahwin, pihak lelaki tak bawa sireh junjung pun...
.
.
aku syak sebab musababnya ialah tadak sapa yang makan sireh dahhhh...
hehehe

Telor Power said...

tasekM : 1st time makan sireh ketika berumur -+ 24thn

tak best tapi best...hahaha

tasekM said...

KOG,
kan aku mmg sopan...? :D








kak ash,
yg ni pun tak de org makan...
buat syarat je.








telor,
aku pernah try.
tak sedapppppppppp...

hehe.


.

Telor Power said...

mmg tak sedap tapi...syok juga ludah kaler merah

tasekM said...

telor,
gituu...



.

PUTUBAMBU said...

kita percaya!