Sunday, 30 September 2012

Gadis Tingkap




Aku.
Asal rasa-rasa perlukan model.
Memang dia ni lah yang jadi mangsa.

He he.




Lokasi: Gunung Lang, Ipoh.

.

10 comments:

ardz marn said...

nape gua nampak rumah tu mcm kecik je.. rasanya kat situ semua rumah besau2.. guna fisheye ek..


p/s: nak pinjam model tu boleh..keh3..


.

sepa said...

model di rumah tradisi, nampak tradisi gitu...! :)

camner agaknyer bila model ko di tepi pantai.?!. hehehe

gadisBunga™ said...

macam iklan adabi...melazatkan! hehehe~

Dr Singa said...

bayor tak?

Nizam.Ariff said...

GB, kalau aku komen macam ko tu, boleh tak hagk-hagaknyer...?


hahaha.....

tasekM said...

man,
ni guna wide angle...








sepa,
itu nak kena pakai bikini.
kah2.







GB,
ye tak ye... hehe.








drsinga,
haram tak bayor pun... haha.







nizam,
*aku siku*


.

CiKPuaNLawA said...

sanggup gugel tau nak tgok blog ni..
yang polo banyak kali tapi takde dalam blog list.. hehehee...

rumah ape canggini ghupe nye...

tasekM said...

cpl,
tak tau la rumah apa.
tapi anyam kat dinding tu canteklah sgt.
berkenan aku..




.

Telor Power said...

gunung lang,sebenarnya indah tapi.....skrg tak terjaga

nyampah lihatnya

tasekM said...

telor,
betul2.
ada rumah yg atapnya dh bocor..



.