Thursday, 27 September 2012

Potrait Raya #2

Dek Ja. Mulut berlemuih makan Mi Rebus.

Ain. Dia ni pulak mulut berlemuih makan Spagetti.



Cerita Ain:

'Mak Long nak tau... Cekgu Tadika yang gemuk tu... Dalam beg dia bukannya ada buku. Ada kumbang...!!!!'.

Kih kih.
Terhibur betul aku dengan cerita-cerita dia nih...



.

11 comments:

Dr Singa said...

tak ada makanan dalam beg Cekgu tadika yang gemuk tu ke??!! Kumbamh je!!!!??

Daddy Ziyyad said...

hahaha..motip tak lap mulut dulu sebelum ambik gambar?

tasekM said...

drsinga,
dia mkn kumbang kot.

kah2.







drdaddyziyyad,
dasar tak nyempat2.
aku suruh pun tak nak pergi lap.
aku snap je la..



.

Telor Power said...

stail...kecik2 dah pandai bergosip.
kehkehkeh

Nizam.Ariff said...

Dek Ja tu geram aku tengok...

Siti said...

ramainya anak dara...
masing2 muka suci murni je..


tas, yg baju belang biru putih blkg dek ja tu abg darren ke tu?

sepa said...

kiut eh Ain.!

Lady Windsor said...

baru nak cakap berlemuih mulut..makan spaghetti ghopenye yer...mesti sedap tu..hihi

Nizam.Ariff said...

sepa, Ain ke Ainie...?
mesti nama manja dia Ninie...

sepa said...

Dino,

hahaha...

*kejap. aku nak cakap aku suka gambar no.2, sebab budak tuh ikal rambutnya...
ternyata kreativiti ko menerobos jauh.! :D

tasekM said...

telor,
jenis mak nenek tu.. haha.







nizam,
dia dua org tu adik beradik tapi muka lain2 eh...?
dek ja tu.. mak dia kata, masa ngandungkan dia asiklah nk tgk cerita hindustan.
tu yg kenan gamaknya...








siti,
hehe.. tau je ko kan ti...?








sepa,
cakap banyak.
haha.








LW,
spagetti opah masak... hehe.








nizam,
*serkup kepala ko dgn karung guni*

:p








sepa,
Dino sewel!

kah2.



.