Tuesday, 18 September 2012

Saya Yang Tak Punya Cerita




Kamu sahajalah yang berbicara.
Saya tadah telinga...




.

19 comments:

Nizam.Ariff said...

wuihhh...!

banyaknya ko makan siputtttt...
tak sakit perutkah itu?

kucingorengemok said...

ko pegi sungai siput, apa?

tasekM said...

nizam,
cengkerang besar2 penumbuk tu...
apa gila nk dimakan.

:D




.

tasekM said...

KOG,
sungai mekong banyak siput la aku syak.

:D


.

Nizam.Ariff said...

Ok.

So, sila pos kat aku 5 ketul.

terima kasih ya...

my360finder said...

tas...aku nampak sesuatu

pada siput paling atas ditengah tengah paling tepi

cat-dog

wah!!! aku kagum

tasekM said...

nizam,
aku tak beli la siput tu.
tahap demam tgh memuncak masa nih.
tertekan betul.
nk ambik gambar tu mencungap.

heh~







my,
atas-tengah-tepi.

yg mana satu ni kak..? hehe.


.

gadisBunga™ said...

siput ni spesis jalan laju nih~

amn said...

selamat kembali.........

Telor Power said...

ada beli tak?

kalau ada nak sebenier (dgn tak malunya mintak )

sepa said...

siputpun ada bar-code eh.! nih spesis yg genetically modified agaknya!.

*oya, cantik cengkerangnya, berkilat2, glazy. :)

sudipVSsenduk said...

masak lomak cili api pon sodap...

tasekM said...

GB,
ye ke?
umang2 kot tu... :)








azani,
bahulu kamu lambat sikit eh...
aku tgh bertarung dgn akaun la nih.








telor,
tak beli.
aku tgh bertarung dgn demam masa nih.
sedih betul...







sepa,
kalau ko nak nnti aku usahakan cari siput yg lain eh...
yg ni aku tak sempat beli la.








sudip,
masak lomak cengkerang kak..?

keh keh.


.

Dr Singa said...

berapa duit satu depa jual tu?

Dr Singa said...

ko dah dapat e mail aku kan!?

ni ha..
kalau hilang

izat_ttdi@yahoo.com

haniaiman said...

beb, ko masak apa siput2 nih?..
detail lense kat aku..cantik pics ko ni..

tasekM said...

drsinga,
lebih sikit 1USD je...

beb...
silalah email alamatmu ke emailku...
aku nk hantar barang..

:)








ladyD,
ni aku guna wide angle sigma 10-20mm.


.

PUTUBAMBU said...

cantiknya siput2 tu tas..

tasekM said...

putu,
besor2 lak tu..



.