Friday, 28 September 2012

Teratai

Gelap eh..? Aku mengadap matahari. Punyalah seksa nak snap supaya gambar tak overexpose dan berbayang...


Tasik tempat aku menembak teratai ni terletak di perkampungan Orang Asli.
Oleh kerana laki aku sayangkan bini.
Dia sanggup pi teman.

He he.


.

8 comments:

Dr Singa said...

laki mana tak sayang bini...

sepa said...

seb baik ko tak kena kidnap ar... hehehe.

Nizam.Ariff said...

nih kat mana nih?
kat gua tempurung, gopeng ke?

tasekM said...

drsinga,
ye dak...? :)







sepa,
kidnap pun tak guna.
barang tak bernilai.

haha.







nizam,
bukan.
kat melaka.
jln nk pi hutan percha.
apa ke nama tempat ni aku tak ingat...


.

sudipVSsenduk said...

sayang ada makna tu....

CiKPuaNLawA said...

awakkk...

teratai layu di tasek madu...

tension betul lah.. hilang lagiiii blog awak yg kite follow...

kite try follow lg hari ni tgok ape jadi...

:( ...

Telor Power said...

lama tak tgk teratai yg betul2 kembang

tasekM said...

sudip,
apa maknanya kak...? :)







CPL,
kita mmg tak berjodoh kot..?
haha.








telor,
kat tasik tu buatnya musim teratai... penuh setasek!



.