Monday, 15 October 2012

Jelir



Sabit kucing.
Kalau orang buat gini.
Memang aku buat muka-tak-elok balik..

:p




.

13 comments:

Dr Singa said...

rasa nak tarik je lidah dia!!!!!

sudipVSsenduk said...

sapa nama dia?

Daddy Ziyyad said...

apa maksud " sabit kucing" ?

tasekM said...

drsinga,
dia ni all the time terjelir.
penyakit apakah?
haha.








sudip,
tak tau.
kucing datang.
aku bagi mkn.
kenyang.
dia blah.







drdaddyzz,
sabit kucing = nasib baik kucing...

:)



.

gadisBunga™ said...

dengan gaya. dengan mata. complete!

tasekM said...

GB,
toye je muka, kan...?




.

chemistry student said...

ni mesti tengah kepanasan kucem nih.ha ha ah

Nizam.Ariff said...

Aku syak kucing tu ghairah tengok ko..



masa ambik gambor tu ko ada menungging atau tunduk-tunduk tak?

sepa said...

aku syak, kucing gaya gitu, mintak susu.

hanie said...

dengan kucing pun nak berkelahi. heshhhhh




hahahahah



hai kak! ;p

tasekM said...

CS,
aku pernah tgk kucing terjelir2 mcm anjing tu... pelik pulak tgk.







nizam,
tak.
aku mencangkung je.
dia tak ghairah aku syak.
dia meluat.








sepa,
mintak susu..?
kucing tua.
tak minat susu la... :p








hanie,
kah2.
manjang je nk bergaduh, kan..?

teruk.


.

Telor Power said...

kerek jer wajah dia

tasekM said...

telor,
kannn....?

:)



.