Friday, 5 October 2012

Jom Gaduh



Kata ketam.
Gamaknya la....

:D




.

12 comments:

Dr Singa said...

HAHAHAAAAAAAAA!!
cacat ke semula jadik tu!!

gadisBunga™ said...

macam samseng!

kucingorengemok said...

gila kecik... lagi toet dari kulit siput

CiKPuaNLawA said...

mana lagi sebelah....

kitam ni tak boleh makan kans...

Daddy Ziyyad said...

ketam OKU!

Nizam.Ariff said...

kerek je rupa dia...

tasekM said...

drsinga,
ntah la beb.
aku syak mmg gitu la...








GB,
kan...
marah la tu aku nk ambik gambar dia tu...







KOG,
haah.
sikit punya seksa nak mengejornya.
naik tertonggeng2 aku dibuatnya.








cpl,
kalau bulih pun kecik nho beb.
tak ada isi.
mkn kulit je.

haha.








drdaddyzz,
ke terlebih upaya tu...?
besor tu.
senang sepit...

:p








nizam,
dgn mulut ternganganya...

mmg kerek..



.

sepa said...

aku nampak muka ketam tuh macam muka kera. cer ko tengok betul2... atau akukah yg berhalusinasi, dan berfantasi.
tapi, sungguh aku nampak ketam ko bermuka kera...!!!

Telor Power said...

patutnya hulurkan jari ko tu sis.....baru tahu yg si ketam tu hebat atau tidak? hehehehe

tasekM said...

sepa,
kera?
ko biar betik...








telor,
jauh nho.
aku kat atas jeti.
ketam tu nun jauh atas pasir...


.

Telor Power said...

lain kali kena try....ingat!!
kalau tak buat mana nak tahu ketam tu hebat ke idak...

cubalah...

tasekM said...

telor,
ni ko nk aniaya aku ke apa nih...? hehe..

:p



.