Wednesday, 31 October 2012

Kaki Buat Cerita Tergantung

Gambar makhluk-tidur-tergantung ni kabur. Aku nak salahkan lens tamron yang tak ada VR tu. Keh keh. Oh! Ya. Makhluk ni dah keras....



Agak-agak aku sambung tak cerita kucing semalam tu...?
Tak.
Aku malas.

Kah kah.

Aku kan memang kaki-buat-cerita-tergantung...?



.

18 comments:

CiKPuaNLawA said...

terbeliak kot mata menatang neh...
masok dalam rumah ke...?

tasekM said...

CPL,
tak.
ni aku jumpa kat Taman Seribu Bunga.



.

hanie said...

dia terkejut kan akak ke?? kesian betmeng tu..







hahahahaha

tasekM said...

hanie,
haruslah terkejut.
jelita sgt!!

kah kah.




.

hanie said...

*rebah di pinggiran jalan*









.

hahahaha!

Dr Singa said...

hahahhaaha!!

terbongkang!!

Siti said...

dah mampos keras? takut lak aku nengok menatang ni. ko awetkan je. gantung kat dinding wat hiasan. hahahaha...

Daddy Ziyyad said...

wooooo! batman!

CAHAYA MATA said...

tok saya kata...orang kalau suka-buat-citer-tergantung memang hujung-hujung hayat dia nanti pun "keras" gitu laaa....
.
.
.
.
.
.
.
hahahahaaa....!!kejam tak...?kejam tak...?
.
.
.
tok saya memang lagu tu..kalau cakap banyak berkias...ngeeee... :)
.
.
.
.
dah..sambung balik citer kucing tu..cepat...!
.
.
.
.


:)

Nizam.Ariff said...

Binatang kalau mati 'beragan' orang tua-tua kata boleh dibuat tangkal...

contohnya, tupai mati beragan, katanya boleh dibuat minyak ehem-ehem...

Telor Power said...

ok sesudahan dan kesimpulan pasal cerita kucing tu ko tak tolong pun kan kat anak kucing tu sis....

kompom punya hahaha
pasal longkang tu beso dan dalam

tasekM said...

hanie,
*tolak ke tgh jln bg langgor lori*

:p








drsinga,
hensem tak?

kah2.








siti,
tak koser aku ti.
menyeringai tgh2 mlm kang...








drdaddyzz,
batman dh kejung...








cahaya,
ending tak best la... haha.



.

tasekM said...

nizam,
ehem-ehem apanya...?
ikhlas aku tanya nih...







telor,
bukan.
sbb kucing tu dah tak de kat situ.
aku mmg nk turun lepas mkn tu...



.

gadisBunga™ said...

kesian, mati, mata pun tak pejam....

tasekM said...

GB,
takutkan tgk mata tak tutup tu...?



.

Lady Windsor said...

Ehh bat eh? Eee nape dia mati pun macam steady jer..

sepa said...

nampak hensem la pulak si bat ni yer. matipun dalam senyuman. :)

tasekM said...

LW,
sempat ngucap gamaknya tu.







sepa,
mati dlm iman.

:D


.