Wednesday, 24 October 2012

Mawar Buat Kamu




Foto untuk kekanda LW.



Mawar bangsa belang-belang.
Auummmm.....!!!


.



19 comments:

Dr Singa said...

untuk aku...?
:)

tenkiuuu yu..

Siti said...

dah byk kali dah bela bunga ros tp sentiasa kecundang. tak serasi beno. aku sesuai bela lalang je kot!

Daddy Ziyyad said...

bahahaha..BANGSA belang belang..dah lama tak dgr org cakap macam ni

gadisBunga™ said...

ai nak jugakkkk!

Lady Windsor said...

Adinda Tas,
...muahhh! xoxo...:)

yayyy!!!

sepa said...

pertama kali aku tengok ros ruper tuh. canteeek wei. :)

*tapi, aku tetap suka cakcibor. :D

Lady Windsor said...

Sepa,
Cakcibor? Omak aihh lama nau aku tak dengo perkataan ni..

tasekM said...

drsinga,
ambiklah kanda... :)








siti,
kah2.
sama la kita sit...








drdaddyzz,
hehe.








GB,
nnti ai bg yg lain eh...








LW,
sama2 kanda..








sepa,
aku mencari cakcibor juga tapi haram tak mandang cakcibornya...








LW,
sepa tu mcm org perak pulak, kan..?

:)


.

Nizam.Ariff said...

taburkanlah kelopak mawar di atas pusara...

tasekM said...

nizam,
baiklah...


.

Lady Windsor said...

Tas,
A ah aku kenkadang konpius dik sepa tu perakman atau miriman!

Nizam.Ariff
Ko apsal lak tetiba melankolik tabur bunga atas pusara? Buat aku teringat lagu inilah barisan kita, yg ikhlas berjuang...kan ke ada liriknya...'taburlah bunga di atas pusara, kita mohon doa, negara berjaya....'patriotik wehh!

sepa said...

LW,

dak TM tuh cakap berkias dan berlapik eh.!... :D

.

tasekM said...

LW,
yg pasti dia bukan kluangman.

hehe.







sepa,
aku jujur lagi ikhlas... hehe.



.

Telor Power said...

utk LW ada utk aku takde eh.....
tak adil


eleh.... kat kg aku ada byk lagi (nak belagak jap hahahaha)

tasekM said...

telor,
ingat nk bg.
dh belagak... kensel la...

:p



.

CiKPuaNLawA said...

wahh... tanam ke.... cantek kot...

tasekM said...

CPL,
takde maknannya tanam.
aku tanam apa pun mati kering...




.

blog-tips-kurus said...

semuanya cantik!!!

mohon tunjuk ajar.. :)

tasekM said...

b-t-k,
boleh.
ilmu kena kongsi2, kan..?

:)



.