Tuesday, 9 October 2012

Orang Dan Makanan

Nampak macam dah bulih jadi pengantin tapi baru tingkatan 5 je pun.



Laki aku kata.
Gambar makanan yang aku ambil adalah lebih cantik berbanding gambar orang.

Aku syak.
Mungkin bila nampak makanan, semangat mari lebih sikit.
Tu yang gambar nampak lebih berjiwa.

Dasar kuat makan!


.

13 comments:

Nizam.Ariff said...

tingkatan 5 dah umur 17 tahun weh...

nenek aku dulu darjah 5 dah dapat 3 anak... ntah ye ke tak sebab aku tak sempat jumpa nenek aku... orang cerita.

Siti said...

sapa ni tas? muka ada iras macam achik 'aku dalam blues' la...

tasekM said...

nizam,
ye la kan...
aku ni.
umur dh 30 tahun lebih.
anak sorang je.

sedih..








siti,
sepupu aku.
achik muka gini eh...?




.

sepa said...

suka watermark 'tasekM' kat foto.


eh. ko bukan ke under30.?!




.

Siti said...

tas, ko gi lah blog dia skrg. dia ade tepek gambo tu..

tasekM said...

sepa,
ko ingat aku umur berapa sepa..?

ni yg nk ngaku 26 ni..

keh2.







siti,
ye ke...?
aku gi sekarang..




.

Kay said...

a ah... ada iras Achik skit...

Kak Tasek... ingtkan tadi gambo akak... bila nak tunjuk muka bg kami yg tidak mengenali ni lebih mengenali?

eheheh

Daddy Ziyyad said...

genre food photography & portaiture mmg byk beza...bukan sekadar lens beza nya..

gadisBunga™ said...

tak lama lagi jadik pengantin le tuh. den jugak yang tak jadi jadi. huhuhu~

tasekM said...

kay,
aku jongos.
takut korang hilang selera mkn je tgk aku... haha.








drdaddyzz,
nk kena banyak skill eh...?
saya akan pelan2 belajar...








GB,
tak jadi pengantin pun tak pe.
asal awak bahagia...

:)



.

Telor Power said...

tingkatan 5 eh.....

cun.!

Wak Gelas™ said...

ada kawan wak cakap, X cantik xper, janji baek hati.. ehhhee

tasekM said...

telor,
kecik nho lagi... :)







wak,
ni hati pun tak berapa baik ni acaner..?

haha.



.