Monday, 8 October 2012

Tak Tau Nak Bagi Tajuk Apa....




Juga tak tau nak cerita apa....




.

14 comments:

Nizam.Ariff said...

Cer teka apa yang burung tu pandang?
kedua2nya menoleh ke belah kiri dia org..

tasekM said...

nizam,
kiri ke kanan...?




.

Dr Singa said...

Ok per tajuk cenggitu

Nizam.Ariff said...

kiri burung, kanan manusia...

sepa said...

burung tuh toleh ke kiri diorg, aku agak sebab angin kencang dari kanan diaorg, diaorg nak protect mata la tu... takkan diaorg tengok muvi di skrin gergasi, kan.?!

CiKPuaNLawA said...

kenapa burung suka tenggek kat wayar letrik..

kenapa dorang tak keras...

kenapa..errmm...hehehe

my360finder said...

kalo...

wireless...nampak wayar

merpati dua sejoli...nmpk cam gaduh gaduh

haaaa...

burung kenari biru

yess...yakin!!

tasekM said...

drsinga,
kira ok eh...
ok.
ok.







nizam,
ooo... ok.







sepa,
macam2 je la ko punya imaginasi sepa.. :p







cpl,
wayar ok..
cuba tak wayar terkoyak ke hape.
keras juga tu...

hehe.








my,
ke murai tu kak..?


.

gadisBunga™ said...

yg atas jantan.

yang bawah betina.

sebab yang bawah nampak ayu sikit.

tasekM said...

GB,
sbb ayu eh...?
oo.. gitu...

:D



.

Telor Power said...

aku syak la kan.....'deme' tu tgh tunggu tgk kawan2 'deme' race la....

tapi lawa bley buat poskad dah ni sis

tasekM said...

telor,
buat poskad kalu... mau org ronyok masuk tong sampah je poskad tu kot..

:D



.

Telor Power said...

eh ada ker org nak renyuk2an kalau dapat poskad?

mcm aku, aku hargainya sis.

tasekM said...

telor,
ntah.
ada kot.

kot la... :)


.