Thursday, 11 October 2012

Teropong



Dia teropong orang.
Aku teropong dia.

Tiba-tiba aku terfikir.
Entah-entah ada orang lain pulak yang teropong aku.

Tak suka...
Tak suka...





.

13 comments:

Nizam.Ariff said...

lepas dia org blah, ko lak yg ke situ ek?

lepas tu ko teropong ntah sapa2 ntah, dan ada prg lain snap ko kan?

tu sebab ada tulisan 'jambu dan air' kat tiang tu....

ko nampak? aku nampak...

Dr Singa said...

aku panggil skodeng

sepa said...

hahaha... what goes around, comes around.!

...kenapa mata aku lebih terperasan si minah tuh (yang mungkin tengok 'kaki' mamat-teropong)...?!

Siti said...

kat mana ni? ada ape yg menarik utk diteropong di situ?

tasekM said...

nizam,
nampak je ko kan..?

tak.
tak.
sebenarnya aku dh berada di situ terlebih dahulu.

gambar nota pd tiang tu dh ada dlm kamera aku.








drsinga,
ye.
ye.

dia skodeng guna teropong.
aku skodeng guna kamera.








sepa,
aku rasa minah tu tgk kaki dia sendiri kot...








siti,
tepi laut ti...
mcm2 boleh teropong.

hehe.



.

Daddy Ziyyad said...

raqib & atid selalu teropong kita
~ akakaka

tasekM said...

drdaddyzz,
insaf sekarang... :)



.

sudipVSsenduk said...

bila orang teropong kita, kita terus jadi tak natural, kaku, kontrol ayu, palsu, polident... benci tau

gadisBunga™ said...

tak sabo nak teropong kaktas!

haniaiman said...

dan..
la ni aku tropong ko beb

tasekM said...

sudip,
benci, kan...?









GB,
jangan.
takut ko hilang selera makan sok...







hani,
ok.
aku pakai baju apa?

:p



.

Telor Power said...

adat ler tu...org teropong sesuatu dalam masa yg sama si peneropong diteropong pula

tasekM said...

telor,
hehe.

aku. teropong org.... suka.
org teropong aku... tak suka.

:D



.