Friday, 2 November 2012

Adam Dan Hawa

Bunga Kaktus. Nampak macam muncung cencurut.


Aku layan Adam Dan Hawa.
Channel 134.

Cerita adaptasi novel.
Aku syak novel tu sedap.
Tapi siri kat tv tu aku rasa lembab sangat.

Isu berpusing-pusing tapi tak ke mana.
Asiklah Si Ain tu tak puas hati ke Aaron Ajis.

Aaron Ajis tuuuuu...
Kalau tak nak, bagi kat aku je lah senang...


Eh? :p




.

30 comments:

Tijah said...

gambar tu...aku nampak macammmm...

takpelah.
biar aku simpan sorang.

tasekM said...

tijah,
macam apa jah..?

cakap...
cakap...




.

gadisBunga™ said...

macam...errr... macammm...errr...

takpelah, simpan sorang jugaklah.

Daddy Ziyyad said...

imajinasi! macam cencorot katanya...bahahaha..

saya rasa Tijah & GB nampak bunga tu macam nipple kot..hahahaha..sebab saya nampak macam tu...:P

Tijah said...

Saya nak sorok muka bawah roti canailah

Lady Windsor said...

ok meh akak cakap, nampak macam bebird baby boy..tol tak? wakakaka!

tijah bak mai roti canai, nak menyorot sat ni!

Dr Singa said...

kahkahkahhhhhhhhhh!!!

besaunya benda yang DakGB dan Dak Tijah imajin dan simpan sensorang tu!!

tasekM said...

GB,
ala... kita simpan la 2 org...
cepat cakap.







drdz,
kah2.

itu imajinasi u doc... org pompuan nampak benda lain.
tapi aku nampak cencurut.
korang semua pehal...?

kah2.








tijah,
muat ke jah...?
tutup bibir je la..

:p




.

tasekM said...

LW,
pulak... kah2.
rasa berdosa pulak aku buh gambar ni kak...







drsinga,
tajam.
takut aku.

kah2.



.

Nizam.Ariff said...

Nota untuk Sepa;

Sepa, cer ko tengok gambor tu..

sok sek sok sek.... fikiran dia
sok sek sok sek... bende tu je
sok sek sok sek .. kih kih ... memanggg!

sok sek sok sek...suka bentuk cencurut
cencurut jangan sebut... sensitip.. sok sek esok seks
sok sek sok sek... imaginasi liar..

hohohoho... ganazs... tajam-tajam
huhuhhu... lemassssss...

sok sek sok sek... intepretasi seks dlm bentuk foto...

kan Sepa? kan Sepa?



.

Siti said...

kontrobesi sungguh gambar mu ni tas. mcm2 imajinasi. nakal la..

berkenaan cerita adam hawa ni, nama pon cerita rekaan tas. tp si harun ni berlakon best la pulok. 40 episod lg nok abis. penat nak tunggu tp sbb aku dah baca novel tu dulu2 takde la suspen sgt.

sepa said...

Nota untuk Dino;

Dino, aku dah tengok gambar tuh...

sok sek sok sek.... pokok kaktus.!
sok sek sok sek... pokok kaktus tak cukup bulu..!!
sok sek sok sek .. kih kih ... aku nampak bunga...!!!

sok sek sok sek... bunga baru nak berputiK.!
merah bunga itu..!! merah darah anakmuda...!!! sok sek esok seks
sok sek sok sek... imaginasi liar dalam punctuated equilibrium...?!

hohohoho... brutal... lembut kekadang liutkeras
huhuhhu... panaaaaassssss...

sok sek sok sek... intepretasi seks dlm bentuk foto...!!!

untuk orang macam kita, dan kitakita kitamereka yang dalam MID-LIFE CRISIS...!!!!!!


.

kan Dino? kan Dino?




.
*aku. aku yg berfikiran sangat terbuka, sangat neutral alami... dan merasakan diri, yang hensem-maco...! apalah itu AronAjis.!!!


.

Nizam.Ariff said...

Nota kembali untuk Sepa;

betul.. betul..betul..
aku dah agak.. sok sek sok sek

tapi tu la.. sok sek so sek sok seks

kih kih kih....

AronAjis?
Dia lelaki kita pun lelaki..
jadi, kita adalah 2 orang AronAjis... kan? kan?

sepa said...

Nota kembali (jugak) untuk Dino; (dalam suasana, aku terkeliru dan sedikit terkesima sambil mengaru-garu, dan terlupa potong kuku...!)

apa yang betul.. apa yang betul.. apa yang betul..
aku dah terasa nak koma, nak agak.. sok sek sok sek

tapi biarkanla jadi begitu... tu la.. sok sek so sek sok seks

kih kih kih....

AronAjis?
Dia lelaki kita pun-jugak lelaki..
jadi, kita adalah 2 orang-jugak AronAjis... kan, tak gitu? kan, tak gitu?

*cuma, aku rasa, aku terlebih la sket AronAjis-nya...!!!
hahaha... (dalam gelak yang panjang, dalam satu napas, terguling-guling, dan akhirnya baring terlentang - tangan di silang di atas dahi...!!!)...

tasekM said...

nota untuk sepa dan dino,

ni semua aku nak salahkan tijah.
dia yang mulakan komen berbaur-tret-tet-tettttt nih.
korang jgn mengada nk speku aku mcm2...

:p


*smack down tijah 14 kali. ikat masuk karung guni*

sesungguhnya aku ni suci.
tgk.
motif cerita aku adalah aaron ajis.
gambar tu hanya hiasan.

ah! menyesal pulak letak gambor tu.

kah kah.

KOG, ko tak nak tolong aku...?

:D




.

tasekM said...

siti,
ti... ko jgn la terpengaruh dgn dia org semua.
aku ni suci.
sesuci kain kapan.

betul la sit.
aku suka pulak lakonan haron ajis kali nih.
yg sblm2 ni aku rasa biasa je.
kali ni nampak sweet2-comel sgttttt...


oh! haron ajis..




.

Nizam.Ariff said...

nota tambahan buat Sepa;

weh brader, Tazs dah jerit2 mintak tolong tu... keh keh keh...


*pheww!*
What a wonderful morning, today... lalalala....


Tijah, roger Tijah.
Jom pekena Keni Rojes kat Alam Sentral, nak?

tasekM said...

i hate u Dino!











kahkah.



.

Siti said...

Tas, membaca komen2 diorang ni, tibe2 je terngiang2 lagu anak punai anak merbah kat telinga. Sudah...

Tihara said...

as salam..

cantik gambar tu..tak peduli lah nampak cam ape pun heheh :)

tasekM said...

siti,
kdg2.
n3 yg suci akan di-tak-suci-kan oleh kawan2.

kah2.

seriyes.
aku pikir lurus je masa publish n3 nih...








tihara,
salam.

i luv u kakak.

:)


.

Tijah said...

Oittt aku plak salah.

(Gelakkkk gelak gelakkkk)

Nizam, bleh mggu depan

Nizam.Ariff said...

nota buat Tijah;

aku tunggu ko semalam kat situ... x ada.

aku makan bertiga je.
tapi aku makan 1/2 chicken sorang keh keh keh. sebab aku anggap aku makankan ko punya bahagian.... nyum.. nyumm!!

tasekM said...

tijah,
jah... ko lah puncanya.
putus sahabat!!!

kah2.







nizam,
elehhhh... ko tu hajak2 hayam, kan..?

:p


.

Lady Windsor said...

hahah again u hate dino

tas...sok sek sok sek...err adakah akak bersalah kerana nampak bende tu cenggitu..salahkah akak?? cehh emosi neh..

pls sila letak lagi mana-ana pic supaya kami teka..ekekekek

tasekM said...

LW,
Dino tu kalau tak cari hal dgn aku hilang selera mkn gamaknya dia...

:p


nnti la aku cari gambar yg bulih teka2.
dgn syarat.
tiada tekaan yg buat aku naik darah.

kah2.


.

Lady Windsor said...

Tas,
ko kena datang windsor berjimba dengan akak supaya darah tak naik...ekeke

tasekM said...

LW,
sudi ke berjimba dgn aku kak..?

:D


.

Telor Power said...

cerita tu aku tak layan ar sis....kalau aku layan kompom kena 'bahan' ngan kawan2

tasekM said...

telor,
kah2.

org laki mmg tak layan drama, kan..?

:)


.