Thursday, 8 November 2012

Aku Benci Mimpi


 


Aku mimpi.
Mimpi perkara yang tak mungkin terjadi.







Aku benci mimpi!!


.




27 comments:

Lady Windsor said...

Laa dik ko mimpi apa? Share laa...

eLL said...

cantiknyer gambo. kat mane nih?

mimpi ape kak?

tasekM said...

LW,
tak mo la kak...
nnti aku sedih.






ell,
dekat gunung lang, ipoh.

mimpiiiii... mimpi mustahil.
huhu.


.

Siti said...

mesti ko mimpi kawin ngan dak harun ajis kan??

hanie said...

cer yu mimpi ai kak... kompem tak benci


hahahahha

NM02 said...

mimpi gapo?



meh la share! >_<

CiKPuaNLawA said...

mimpi tu mainan tido...

tapi mimpi tu boleh jadi kenyataan...

mesti mimpi dapat kamera hebatt nih..

cantek gambo air tu... boleh tampal kat dinding... buat hiasan...

Daddy Ziyyad said...

cuba mimpi jumpa aktor pujaan, mesti 3- 4 hari tak habis bercerita, kan?

~bahahaha

CAHAYA MATA said...

yupp..!!benci mimpi..dan benci2 manja pd kaki-buat-citer-tergantung-hari-tu...

ngeeeeee..takde kaitan eh..?wooo.. :)



p/s : tapi gambar cantik kak... :)

Nizam.Ariff said...

err... ko mimpi jumpa aku kan?

mustahil sungguh... hahaha

Tijah said...

Gamba air.

Mimpi.

Err ko mimpi basah eh?

tasekM said...

siti,
kah2.
tak de kena mengena dgn haron ajis ti...







hanie,
mimpi yu barangkali mimpi kita bertumbuk ko beb...?
lagi haru.

haha.







nm,
mimpi hajat-tak-kesampaian.
huhu.







cpl,
cer ko hadiahkan je kamera kat aku.
keh2.


.

tasekM said...

drdz,
aku mana ada puja artis doc... aku puja ostat2 je.
amacam kenyataan aku?

keh2.







cahaya,
cerita-tergantung tu mmg trademark aku.

keh2.







nizam,
tapi aku dh terjumpa ko.
ko je tak terjumpa aku.

keh2.







tijah,
hoi!

itu gambor hiasan je ye jahhhhhhhhhhh.....

:p



.

Tijah said...

Kehkehkehhhhhhhh

blog-tips-kurus said...

gunung Lang?

klu saya yg amik, sure x dpt cantik cam ni. knp ntah.. hahaha!

tasekM said...

tijah,
ko ni kan.
aku nikahkan dgn nizam tu elok rasanya...

:p







b-t-k,
yg ni kena slow shutter.
tak pe.
nnti cuba lagi ye...

:)



.

sepa said...

NOTA KEPADA DINO (*sengaja dihurufbesarkan...),

ahhh... ko janganla terlebih perasan...! aku rasa, aku rasa, err... TM mimpi jumpa aku laaa...?!

lagila mustahil sungguh...!!! hahaha

Nurr Kasih said...

cantik gambar..hr tu ambik gambar air terjun..susah juga :)

tasekM said...

sepa,
aku rasa sgt menang bila terjumpa dia tapi dia tak terjumpa aku.
tu la.
sapa suruh letak gambor anak-bini kat blog, kan...?

senang sgt aku nk cam dia... hehe.







nurr kasih,
nk ambik dgn slow shutter, guna tripod baru cantik.
tapi yg nih.
aku letak atas tembok je.
tripod tertinggal.

apa pun tak bolehhh... :D



.

sudipVSsenduk said...

benci mimpi masuk bilik air...

Tijah said...

Xleh. Sbb aku xde lak mimpi dipatuk ular. Hehe

Nizam.Ariff said...

Nota buat Tijah,

Belum lagi sampai kut. Aku dah mimpi kena patuk ular... jap lagi bila aku dah berubah jadi ular, aku patuk patuklah.... keh keh keh

tasekM said...

sudip,
ko kencing eh?
hehe.







tijah,
ko pi tidur sekarang.
kejap lagi ada la ular patuk tu...







nizam,
hah!jah...
kan betul aku kata.

dah ada ular nak mematuk nih....


(ko nk jd ulor apa nizammmm...?)



.

Nizam.Ariff said...

nota buat Tazs,

ko rasa kalau aku jadi anaconda, tak besar sangat ke?

tasekM said...

nizam,
aku syak sesuai juga jd anaconda tu...

:D



.

Wak Gelas™ said...

mimpi basah X tasekMe tuuu.. ehHHee

tasekM said...

wak,
aku bukan lelaki nk mimpi basah ye wak..

:p



.