Thursday, 1 November 2012

Daun Pisangkah...?


Jenuh aku ingat-ingatkan balik.
Yang belakang tu daun pisang ke bukan eh...?





Ambik gambar bunga.
Lepas tu penat fikir gambar daun balik belakang.

Apa masalah ko ni Tas..?




.

16 comments:

Daddy Ziyyad said...

lain kali sebelum main DOF, usha puas puas objek kat belakang...~hahahaha

Nizam.Ariff said...

aku rasa ko kena tukar cermin mata...

tasekM said...

drdaddyzz,
kan... tak payah la nk ingat2.... ingat2.... ye dak...?







nizam,
aku nampak la.
cuma tak ingat.


.

Siti said...

barang yg lepas jgnlah dikenang...

geram lak bunga orkid tu. br beli 3,4 jenis bunga orkid. tak taulah lama mana bertahan di tangan aku.

Nizam.Ariff said...

kalau mata nampak tapi otak tak ingat, aku rasa ko tukar otak pulak la...

Dr Singa said...

aku ada kontek lens..

eLL said...

erm. daun pisang ke tu?

Tihara said...

as salam

tapi tetap cantik sangat :)

CiKPuaNLawA said...

daun bunga pisang ke tu..?

Daddy Ziyyad said...

PS: anak anak saya belum lagi sampai tahap bertumbuk..maybe sebab yg kecik tu , masih kecil..ekekekeke..tak tahu lah kalau masing2 dah masuk umur >5 tahun

gadisBunga™ said...

isk kak tas nehhhh!

tasekM said...

siti,
sila beri laporan bulan depan ye... :D







nizam,
bak sini otak ko sikit... :p







drsinga,
ada kaler2 tak..?







ell,
bukan kot...







tihara,
salam.

terima kasih.

:)



.

tasekM said...

CPL,
bukan kot wak...







drdaddyzz,
bagus betul...








GB,
hehehe...



.

Lady Windsor said...

Tas,
akak rasa macam nak petik jer orkid pepel tu..macam real..


o yer kat belakang tu macam daun helikornia @ sepit udang jer.. tol tak?

sepa said...

aku agak, itu daun kunyit. tak pun daun lengkuas...


.

tasekM said...

LW,
aku pun syak gitu la kak...







sepa,
bukan.
pokok yg LW sebut tu la aku rasa...


.