Wednesday, 21 November 2012

Itik Comot

Itik orang punya....


Saya tak makan itik.
Kecuali jika ianya dimasak rendang.
Kalau masak lain, tekak saya jadi kembang-kembang.
Sumpah tak boleh nak telan.
Koman betul...



.

13 comments:

Nizam.Ariff said...

kalau kembang tekak tengok itik, biasanya biawak jer camtu...

sepa said...

takpe la ko tak makan itik, sebab aku tau itik itu seksi... dan tonggek pula.!

*eh. itik dalam gambar tuh, itik PLKN ke.?! patutnya depa lompat palang, tp disebabkan kontrol kedek-kedek, depa lalu la di bawah... haru.! sapa la yg jd instructor depa yer...! Dino agaknya...!!! hehehe

Siti said...

kelakar pulak tgk itik ni. duk menyurup bawah batang palang tu. tgh training nak masuk fear factor kot...

:P

the malay male said...

Itik terkedek kedek

sudipVSsenduk said...

tak suka jugak...

eLL said...

itik pulang petang ke, itik baru nak keluar jenjalan ni

amn said...

itek gembo gembo?


Lady Windsor said...

Itik tu nikmat dunia tau...sedap sangat!
Errr maksud akak rendang itik la bukan itik gembo2..

Daddy Ziyyad said...

Itik gantong masak BBQ pun sedap tau

tasekM said...

nizam,
biawak tu kembang tekak sbb berahi.
aku kembang tekak sbb tak lalu...







sepa,
dah aku terbayangkan Dino tu tonggek pulak...
haru betul..








siti,
ok la dia menyusup ti... kot dia melompat tak ke haru...








malay male,
comey tak dia punya kedek2..? :)








sudip,
aku lebih kepada tak reti...



.

tasekM said...

ell,
itik merayau di tengahari... :D







amn,
gembo2 tu apa eh...?







LW,
rendang mmg sedap... :)






drdz,
itik gantung tu la yg aku ngeri sekali... haha.


.

amn said...

merayau rayau

tasekM said...

amn,
oo... tq.


.