Friday, 30 November 2012

My Baby




Hari ini.
Baby  saya genap 10 tahun.



.

21 comments:

Nizam.Ariff said...

selamat hari ulang tahun, baby...

tasekM said...

nizam,
terima kasih.

kesian dia.
tak ada kawan...



.

Siti said...

happy birthday baby MC! besar mana pon anak kite, dia tetap baby di mata kita kan?

Siti said...

eh tas, album simpan gambar baby kite mcm ala-ala same je...hikhikhik..

tasekM said...

siti,
ye la ti...

dh anak satu tu je pun...

ye ke ti?
kih2.

kita ni mmg la banyak samanya..



.

Dr Singa said...

elok je album ko tak berkulat

kucingorengemok said...

aku TER-baca entri ni dengan nada sayu... apasal ek? hehe

CiKPuaNLawA said...

heppy birthday baby...

boleh ada baby lagi....

hanie said...

hepi besday MC. lagi 12 tahun kita kawen. ok?










hahahahahahaha

sepa said...

selamat hari ulang tahun, baby...

*Dino bila pulak nak buh gambar baby dia ek.?!

Kay said...

selamat hari lahir MC

Lady Windsor said...

baby selamat hari lahir...sampai ke besar pun tetap akan dipanggil baby kan...:)

Nizam.Ariff said...

Tazs....!
sepa bagi soalan sentap kat aku... tolonnnn!

Dr Singa said...

beb..
bak alamat

ko ada email aku kan..?
( dasar malas nak bukak email dan email kat ekau ..)

gadisBunga™ said...

adik ada teddy bear...!

happy birthday yanggg.... :D

tasekM said...

drsinga,
haah.
pada hal aku bubuh dlm kotak je..







KOG,
mungkin ko dapat merasakan jiwa aku yang nak berbaby lagi tapi tak dapat2.

huhu.







CPL,
macam tak bulih je dah... :(







hanie,
sila mkn ubat anti-menapouse dr sekarang.

kah2.






sepa,
baby dia yg umur 12 tahun tu dia ada bubuh gambar dulu2.
la ni tak bubuh.
nak menyamor bujang gamaknya tu...

keh2.



.

tasekM said...

kay,
terima kasih aunty... :)







LW,
dah tak ada baby lain kak...








nizam,
nnti la aku marahkan sepa tu.... :p

(ko jgn sentap2 sgt. kang aku 2 kali sentap... huhu)







drsinga,
baiklah beb.
nnti aku emailkan.







GB,
dh besor ni dia campakkan je teddy bear dia tu... haha.




.

Daddy Ziyyad said...

hepi besday buat big baby..

awak ni kategori secondary infertility..dalam tempoh 8 tahun ( tolak 2 tahun waktu berehat selepas deliver besday boy ni), awak dah buat tak pemeriksaan menyeluruh?

apa apa pun, saya doakan..semoga awak akan beroleh zuriat..

kalau tak dapatpun..sabar lah..
Sebab dugaan awak tak sebesar orang lain..yg langsung tak dapat seorang anak pun..

Lady Windsor said...

syukurlah..at least ada juga baby walaupun sorang..akak ni langsung takdak...sob!

amn said...

semogaa diberkati dan dirahmati Ilahi,nak.

tasekM said...

drdz,
saya tau puncanya.
pasrah.








LW,
ye kakak.
saya bersyukur.

:)







amn,
amin.
tq bang.


.