Tuesday, 20 November 2012

Sendiri


.

...

16 comments:

Lady Windsor said...

Jambul eh..mesti handsome tu..kikiki!

bujal X said...

ni masak apa sedap ni tas?

Nizam.Ariff said...

aku sokong soalan Bujal X,...

Digulai asam pedas ok tak?

sepa said...

di background, sarang tempua kah?!

*burung biru tunjuk belakang. pemalu tuuuu...!


hehehe

CiKPuaNLawA said...

wahhh tunjuk ekor..ade remos di kepala.. janggut di dagu...

eyh ade janggut ke... silap binatang eyh... ingat kambing tadi..ehhheee...

ajo cket skill gini kat kita...

tasekM said...

LW,
hensem sgt kak... keh2.







bujal,
burung hensem ni pun ko nk mkn bujal....?
dasar.... :p







nizam,
ko ni kan...
semua nk makan.
batang kayu tu ko tak teringin nk asam-pedas-kan...?

:p







sepa,
ye.
sarang tempua.
pemalu mcm ko eh sepa..? :)







CPL,
skill main belasah.
cemana nk ajar ni beb...?

:D


.

hanie said...

ingat akak karoks lagu jeton sameon.






;p

eLL said...

piwittt, malu pulak dia.

Wak Gelas™ said...

wak pon dh biasa sendiri sendiri jugakkk.. uuuHHuu

tasekM said...

hanie,
sumpah aku tak pernah karoks.
suara tak sedap la kata...






ell,
pemalu mcm aku... :D






wak,
ye ke wak...?
macam tak percaya je...



.

Daddy Ziyyad said...

hahahhaa..

Bujal: asam pedas la sedap..

hahaha

Nizam.Ariff said...

pesal ko nak kasi batang kayu asam pedas kat aku?

kasi la pari ka, tenggiri ka...

tasekM said...

drdz,
ko pun teringin nk mkn burung doc...?








nizam,
saja.
aku geram kat ko nih.
saknike benda nak makan.

tau saknike....?

keh2.


.

Tijah said...

Dudukkan dia dalam oven pun best jugak kan...

Lady Windsor said...

a ahh aku baru perasan ada sarang burung tempua..bagus tu..orang kata elok simpan sarang burung tu kat rumah..ntah ada fadhilatnya aku tatau..

tasekM said...

tijah,
ni sorang lagi... burung hensem tu pun ko teringin nak cekik, kan..?

:p







LW,
kalau kita ambik sarang dia... kesian pulak dia nk tidur mana...

:D


.