Tuesday, 4 December 2012

Andai Aku Sayur....

Aku adalah Lada Benggala.
Gumuks.


Ini Labu Sayung kot....



Yang berbentuk menggiurkan begini aku syak adalah Tijah...



.

22 comments:

sepa said...

aku. aku apa ek?

Siti said...

Kalo jd sayo aku nak jd carrot.

Yunus Badawi said...

Tijah memang dah tambah menggiurkan ... hahaha

Lady Windsor said...

hmmm aku ta pernah tengon tijah live tapi rasanya seswai gak tu dengan tijah. Vogue! ngehngehngeh..

Tijah said...

Woi woiiii

tasekM said...

sepa,
ko hensem-macho...
aku bagiiii...
jagung.
amacam?

keh2.







siti,
aku bayangkan ko adalah seorang yang kurus dan sederhana tinggi.
betul ke ti...?







YB,
aku dh syak dah...
aku ingat aku nk taichi gak la mcm dia.

:D







LW,
dia mmg vogue.
dengar kata semakin vogue.
nnti kita sama2 mintak petua.








tijah,
woiiii... ini adalah pujian ye jah.
sila berlapang dada.

hehe.



.

Siti said...

Tas, nak bgtau ko ni. Aku teringin nak jd cam carrot yg kurus slim tp hakikatnya aku adalah labu. Huhuhuhu....

CiKPuaNLawA said...

labu sayung gak... tapi labu sayung yang shape nya atas bawah sama jaa....bonjol sana sini..
uhhh...

Nizam.Ariff said...

Hai Tijah.... keh keh keh

Kay said...

nak jadi lidi boleh?





eh, sayur ke tu?

hanie said...

*posing cecantik sebagai sayur lemak labu dalam mangkuk*

eLL said...

kalau saya, saya macam tomato. bulat dan gemuk

tasekM said...

siti,
kalau labu sayung tak pe ti... menggiurkan...

:)








CPL,
yg atas bawah sama tu aku syak labu air la beb.. hehe.








nizam,
tgk...
ko dah tergoda, eh...? :D








kay,
lidi keding sgt beb.
ada bentuk mcm tijah tu la sedap...








hanie,
seleraaaaaaa je nk mkn, kan..?

:D








ell,
hish... tak cayalah.
u nampak kerempeng je kat gambar tu...



.

gadisBunga™ said...

saya bukan labu sayung. kompem!

Dr Singa said...

fiiiwittttt Tijah!!

sudipVSsenduk said...

kita nak mcm labu sayung, tapi sayungnya dah dibuat masak air... so tinggal labu je... :(

tasekM said...

gB,
makanya... ko apa beb..?







drsinga,
syeksyi, kan tijah..? :D







sudip,
kira ok lg tu beb dr lada benggala.
kah2.


.

Lady Windsor said...

Tas,
jom gempak Tijah mintak petua kuwus..

Siti,
Ko rasa ko labu eh?
ahkak ni lagi la labu ayor...

Daddy Ziyyad said...

wowwww..mantop body Tijah..hahaha

tasekM said...

dtdz,
mmg...



.

ASH said...

hahaha...
.
.
.
aku datang untuk gelak jerr..
.
.
jangan men SAYUR kan aku.

tasekM said...

kak ash,
kecik molek mcm ko kak... aku nk bg kacang bendi.
amacam?

hehe.


.