Friday, 14 December 2012

Cepatnya Masa Berlalu



Aku.
Asal nak tau apa-apa tarikh.
Aku sms tanya sahabat aku Siti.

Bila hujung-hujung tahun.
SMS aku selalunya berbunyi, 'Beb.. Sekolah buka berapa haribulan...?'.

Manjang je aku tak tau...



.

14 comments:

Daddy Ziyyad said...

kena rajin study kalender macam ni..hahaha

Tijah said...

mmm. aku siap call pejabat sekolah tanya.

tasekM said...

drdz,
sila...
sila...

aku nk tau tarikh sok aku sms ko lak.
siti barangkali dah letih nk layan aku.

haha.







tijah,
berapa haribulan sekolah bukak jah..?
aku blom sms siti lg nih..

:D


.

gadisBunga™ said...

sharp gilakkk!!!

tasekM said...

gB,
susah gilak nak mengambiknya.
naik tergeliat urat tengkuk.


.

Lady Windsor said...

Tas,
Tak silap aku skola buke 4 Jan rasanya...kalu tak silap aaa tapi bek ko cek balik sama cigu skola...

Siti said...

2hb sekolah dah bukak ma...

Tijah said...

Haa 2hb. Rabu.

Telor Power said...

kalau aku tahu pun sis aku suka buat2 lupa konon2nya masih lagi dalam musim cuti sekolah kehkehkehkeh....


mode: mmg malas nak masuk sekolah (time masa masih bersekolah lagi la dulu)

tasekM said...

LW,
kak... aku anggap siti tu cekgu sekolah je senang... hehe.







siti,
ok.
tak payah la aku sms dh ye ti.. :D







tij,
ok. noted.
tq bebeh.






telor,
ko dh ada anak ke beb...?
eh.
ko dh kawen ke blom eh...?

:D



.

Telor Power said...

sis aku sendiri tgh blajar lagi ni hihihihi

semua jawapan utk soklan anda adalah Belum lagi la....

tasekM said...

telor,
ooo... aku ingat dh kawen...


.

kucingorengemok said...

besok anak nak upsr jangan lupa tarikh ye

tasekM said...

KOG,
teruk benar la kalau lupa tu kan...?




.