Tuesday, 18 December 2012

Marilah Duduk-duduk...



Petang-petang...
Sembang-sembang...
Makan-makan...




Dengan saya...



.

27 comments:

~najwa~ said...

Kopi secawan dan biskut lutut.........hehe

tasekM said...

najwa,
aku nak kundas.
ko tau kundas...?



.

hanie said...

uih kak!! sedap nye kundah.. cicoh dengan kuah kacang yak..takpun kuah manih tu.. sedapnyer!






*dah lupe nak komen ape lepas nengok "kundas" kakakaka buruk perangai!

kucingorengemok said...

tengok la dulu... ko masak apa nak peknik?

Nizam.Ariff said...

KOG memang kaki makan...
memilih pulak tu... kakakaka...

Aku makan apa saja, asalkan ko masak sedap... tak sedap, aku tak makan... hahaha

Wak Gelas™ said...

nyaman je suasana petang2 kannn.., ehhHhee

tasekM said...

hanie,
haaaaa... jumpa pun aku org yg tau kundas.
sedap, kan...?








KOG,
ko la masak.
ko kan bespren aku.

hehehe..







nizam,
aku tak nak masak.
ko la masakkan.

haha.



.

tasekM said...

wak,
kannnn.... tapi bawah pokok buluh tak gatal ke wak..?

:D




.

Daddy Ziyyad said...

Najwa: biskot lutut? biskot apekah tu?

Tas: kundas? kindo bueno saya tau

sudipVSsenduk said...

tetiba rasa miang satu badan bila duduk sebelah pokok buluh

Siti said...

kat tpt aku hujan lebat skrg. takleh nak keluar rumah duduk-duduk, sembang-sembang kat luar. dan aku rasa sgt lapo. tgk beger dlm tivi pon rasa teringin.

tasekM said...

drdz,
biskut lutut pun tak tau.
bandor sgt la u doc.

kundas tak tau tu... aku ampunkan.

hehe.






sudip,
merenyam ye dak...?


.

tasekM said...

siti,
sini pun hujan.
aku pun lapor rasa nk makan megi pun ada nih...



.

Siti said...

beria aku google kundas. dah tau dah. hahahaha...

tasekM said...

siti,
ko pernah makan sit...?

aku tanya najwa tu sbb dia satu kampung dgn aku.
ada satu mak cik kat kampung ada jual kundas yg sgtlah sedap.



.

Siti said...

pernah tgk dan mungkin juga pernah makan cuma aku tak tau itu adalah kundas. hahaha...

tasekM said...

siti,
nama lain dia apa eh...?
aku tau kundas je.



.

gadisBunga™ said...

daun tu pijak pijak ada bunyi rangup tak?

Lady Windsor said...

serene!
kalau aku ada kerusi cenggitu, aku duduk lama-lama berangan kat situ dik!

Telor Power said...

rasanya tempat tu sangat sesuai utk pakcik2 makcik2 bersantai nampak tenang.

kalau anak muda kompom kurang menghayatinya suasana alam. tapi tidak pada saya

tasekM said...

gB,
aku syak ada tu...








LW,
ko mmg kaki berangan eh kak...? :D








telor,
ni ko nk kata aku dh tua la nih...?

ye la...
ye la...

:p


.

CiKPuaNLawA said...

kita boleh bawak tiko.. kalau bangku tu tak muat...

tapi bawah pokok buluh...errrmmm.. miang kot..

nti kang bukan piknik.. acara garu menggaru pulak.. ahhaaa...

amn said...

cakoi atau pillow(bantal)

tasekM said...

CPL,
kau garu aku...
aku garu kau...

kah2.






azani,
rasa dia mcm cakoi tapi yg jual kat kampung aku ada lain sikit rasa dia...


.

Lady Windsor said...

a ah..aku boleh dok kat kerusi depan cermin rumah aku dua tiga jam dik..berangan is heaven!

sepa said...

klasik sungguh bench itu...

aku agak, bench tuh tuk duduk tunggu orang yg tak kunjung datang. hehehe

tasekM said...

LW,
hebat la ko kak.. :)







sepa,
aku setuju la sepa... :)


.