Wednesday, 19 December 2012

Mencari Jingga



Satu petang saya ke tepi laut.
Mencari jingga langit jam 7 petang.

Saya tak dapat.
Yang dapat biru.
Tanpa raut bulat matahari.
Macam yang hari tu.



.

14 comments:

Lady Windsor said...

Sentap!
sebab pic ini mengingatkan akak pada banyak nostalgia lama :(

hanie said...

ooo cari sunset.. ingat cari kucen (baca: KOG)





;p

CiKPuaNLawA said...

macam nak ungu pon ade gak...

Nizam.Ariff said...

Menunggu Jingga
Yang hadhir Biru
Seperti kita-kita juga
Tak mesti dapat apa yang kita mahu




.

tasekM said...

LW,
ingat ke siapa tu kak...? :)







hanie,
sampai ke situ pulak pikior mike ye... hehe.








CPL,
kesan kacuk jingga tu kot.
haha.







nizam,
ye. ye.

sampai rasa tak mahu apa2 dah...



.

Wak Gelas™ said...

dh cantek nii.. gudjobb

jingga langet leh dtg lenkali ye kekanda TasekMe tuuu.. kehh

tasekM said...

wak,
terima kasih.
saya masih belajar.
belajar dari kesilapan...

di masa lain pula saya mencari jingga..


.

gadisBunga™ said...

awan tebal. tapi cantik....!

tasekM said...

GB,
masa tu baru teduh hujan beb...


.

Lady Windsor said...

ada la...:(

amn said...

kelawar jingga

tasekM said...

LW,
cer citer... :)






amn,
mana..?
mana..?

:)

.

sepa said...

cari jingga di musim hujan.! takkan la...

cer ko carik di musim jerebu... :)


*Nampak awan dah pecah, menghamburkan hujan... di laut sana. hehehe

tasekM said...

sepa,
aku salah time, kan..?
tapi time hujan ni je la yg free nak melangut tepi laut..


.