Friday, 7 December 2012

Mencari



Ke hulu ke hilir.
Ke hulu ke hilir.

Letih juga nak mencari sesuap sup ketam nasi nih....



.




16 comments:

CiKPuaNLawA said...

disebab kan mereka kehulu kehilir lah..
sampai sekarang tak berjaya merakam gambar mereka....

dah nak ujung bulan isi ketam tak banyak.. tunggu bulan penuh la baru cari sup ketam... ahhaa...

sepa said...

betulke apa aku nampak.! ketam kaler biru-muda-pkr... :)

Nizam.Ariff said...

ketam kaler flourescent

eLL said...

kecik2 lagi dah kena cari sesuap nasi sendiri ye. kesian

the malay male said...

kena fokus mencari

gadisBunga™ said...

darah ketam kaler biru. ek?

tasekM said...

CPL,
ketam cinonet gini gaya kita buat main agah2 je la.

haha.







sepa,
betul sepa...







nizam,
jantan gamaknya tu kan...?







ell,
yg mencari sesuap nasi tu aku...
dan.
aku dah tua beb.. hehe.







TMM,
ye...
ye...







GB,
ntah.
macam takde darah je... haha.


.

sudipVSsenduk said...

curah nila ke?

Lady Windsor said...

dik,
ko tau tak ketam kalau bulan gelap, isi penuh.
dan kalau bulan cerah, isi tak dak...ko tau tak nape?

Daddy Ziyyad said...

cun siot ketam biru!

ps: mmg blog satu lagi dah tak aktif lagi eh?

tasekM said...

sudip,
kena cat gamaknya.

:p







LW,
ntah la kak...







drdz,
tak niat nk tutup.
cuma tak tau nk tulis apa..



.

sudipVSsenduk said...

dia boleh nampak jelas waktu bulan terang, tu sebab isi ketam penuh

Yunus Badawi said...

kat mana ko ambil gambar ni? Tak pernah jumpa ketam kecik warna biru .... huhu

tasekM said...

sudip,
oo.. gitu...






yb,
umbai bang.
kat tempat kita TERjumpa tu.

keh2.


.

Lady Windsor said...

Sudipvssenduk,
Salah tu dik...bulan terang isi tarak..sebab ketam malu2
Bulan gelap isi banyak, sebab tak nampak kalu nak skodeng depa tu...hikhikhik! Ini bapak akak bitau dik...

tasekM said...

LW,
banyak juga mazhab ketam ni rupanya... :D



.