Thursday, 27 December 2012

Mimpi Kahwin




Malam tadi.
Aku mimpi.
Aku kahwin.
Bapak karut punya mimpi.

2 hari lepas.
Budak MC bagitau aku.
'Ibu, malam tadi MC mimpi  ibu kahwin dekat Taman Buaya..'.

Pergh... Lagi teruk..!!!



.

16 comments:

bujal X said...

pengantin lelaki ada iras muka aku tak tas?

kucingorengemok said...

taman buaya air keroh ke, taman buaya langkawi?

Nizam.Ariff said...

Taman Buaya = buaya darat?

hmm....

Dr Singa said...

siapakah perantin lelakinya.....

tasekM said...

bujal,
dgn siapa aku kahwin pun aku tak ingat sebenarnya..







KOG,
aku syak taman buaya ayer keroh la.
sbb taman buaya langkawi tu dia tak pernah sampai.
dia tak ada idea hala ke situ rasanya.







nizam,
kahwin dgn buaya darat?
sumpah tak nak.

:D






drsinga,
perantin lelakinya tak nampak.
misteri sungguh.

haha.


.

sudipVSsenduk said...

ada tak rasa mcm nak sambung balik mimpi tu malam ni? kot-kot mimpi sambut menantu belah lelaki pulak...

Daddy Ziyyad said...

Patutnya gambar hari ni gambar buaya, bukan ayam...hahahaha

PS: Cikgu tadika KEMAS patutnya tak kecik hati, sebab dialog saya tu mmg berniat utk tunjukkan mereka pun bagus, cuma anak saya tu dah pandai memilih nak yg beraircond! adoiii ...hahaha

Daddy Ziyyad said...

Bujal bengong! bahaha

gadisBunga™ said...

buaya...hmmm....huhuhu~

kelasssnye gambo ayam ko kak tas!

ARIPSAMAT said...

kot2 malam ni mimpi dapat madu...payah tu...erkkkkk

tasekM said...

sudip,
mimpi juga mlm td... tapi mimpi lain pulak...







drdz,
gambor buaya takde la doc.
gambor iguana ada.

:)

barangkali bujal pun ada mimpi kahwin juga kot..?

keh2.







gB,
tq bebeh.






arip,
ko kena nuntut dgn SY.

:D


.

CiKPuaNLawA said...

mimpi kawen bukan nya macam nak dapat something yang baru ke...?

uhhuuu.... dah lama tak mimpi kawen.. owh ade.. sekali hari tu jaa.. pas tu xde dah...

Siti said...

ni apahal mimpi kawin anak beranak ni??

tasekM said...

CPL,
nak dapat benda baru...?
bestnya la kalau betul2 dapat tu beb...







siti,
hidup ini penuh misteri...

keh2.


.

sepa said...

hahahahahaha...

tasekM said...

sepa,
ko gelak la sepa...

:p



.