Saturday, 29 December 2012

Selamat Pagi Sabtu




Hidup aku sedikit tak terurus.
Hari ni pelan-pelan mahu uruskan...




.

14 comments:

Nizam.Ariff said...

burung tu biasanya berkawan, berpasang... mana pasangannya? dia orang bergaduh ke?

tasekM said...

nizam,
betul eh.. burung ni ke mana pun berpasang2.
ada.
sekor lagi dah terbang.
macam tau2 je aku nk menembak.



.

amn said...

aku lagi tak terurus,
pelan pelan kayuh

CiKPuaNLawA said...

merpati 2 sejoli...

burung ape..?!..

ARIPSAMAT said...

penembak burung yang tepat la tasek...when i said burung, saya maksudkan burung merpati tu ok...jgn salah faham...selamat tahun baru kak tas...

tasekM said...

amn,
ye.
pelan2 kita kayuh...







CPL,
tekukur tu beb...







arip,
aku tak salah.
haha.

selamat tahun baru buat kamu juga..

:)



.

cimöt said...

ade adiah utk awok..hiiii..mai amek..

Yunus Badawi said...

Dah siap mengurus ke?

tasekM said...

cimot,
amik kat mana..?
blog klik sana sini tu eh..?
kita tak boleh bukak la awak....







YB,
tak pernah siap bang.

haha.


.

gadisBunga™ said...

kur...kur....kurrr

tasekM said...

gb,
kurrrrrrrr...



.

cimöt said...

setting kott..emmm..dh godek2..ce laaa..hiiii

sepa said...

ha ah... lamalama bulih jadi kurus. :P

tasekM said...

cimot,
nnti kita dtg semula eh...







sepa,
bila la aku nk kurus ni sepa...?

heh.


.