Saturday, 12 January 2013

Cerita Pagi Sabtu #1



Lepas masak sarapan.
Buka pintu pagar belah belakang.
Ambil kerusi-kecik-yang-boleh-duduk-secara-aman.
Ambil senapang.

Intai Tekukur mengorat.



.

9 comments:

Dr Singa said...

kalau berani.. duduk lah siut malam malam beb!!

hehehheeee

CiKPuaNLawA said...

orang kata burung terkukur lepas tertelor beranak ... lepas tu bagi anak nya burung laen yang jaga eyhhh...?

nak belajor tembak orang... eyh silap..
tembak binatang ...bolehh..?!.
ade pengeras tak..?!

hanie said...

tak de "orang" teman kat seblah ke? heehehehehehe

Siti said...

zaman kecik2 dulu suka ckp tekukur ketitir laju2. lama2 ntah pape aku sebut. kihkihkih...

Nizam.Ariff said...

Itu bukan burung merbok ke?

Daddy Ziyyad said...

takyah gi zoo kan..belakang rumah aja..:P

tasekM said...

drsinga,
tak nakkkkkkkkk.... haha.







CPL,
tembak binatang ni mcm kau tembak benda lain je.
cuma perlukankan kesabaran.
ss kena laju kalau dia pesen tak duduk diam.


:)







hanie,
kot ada pun aku jerjah dia balik.
siang la kata.

kemahen, kan..?
cer mlm.








siti,
jd mcm tekutir2.
haha.







nizam,
aku rasa tekukur.
merbuk lain sikit bentuk bdn dia, kan...?
ke mcm mana..?







drdz,
haah.

sbb tu saya suka rumah saya.
:)


.

sepa said...

burung terkukur yer... bukan merpati eh.?!

tasekM said...

sepa,
dasyat sgt merpati dgn tekukur pun tak tau beza ni sepaaaaa..?

:p



.