Sunday, 13 January 2013

Cerita Pagi Sabtu #2

Tak tau apa yang istimewa. Aku suka gambar ni.



Marilah bergoyangggggg.....

*golek-golek ekor*



.

14 comments:

amn said...

1st

amn said...

yeeeeaaahhh

amn said...

orang lain penat lagi gamakny kl 112?

amn said...

aku pun suka foto ini juga yang itu



aah semuanya lah.

Siti said...

asik gambo burung je lately. ade ape2 ke tas?

:P

CiKPuaNLawA said...

ngeri mata dia...

hari ni hari ahad tapi... ehheee...

tasekM said...

amn,
ko pergi ke...?







siti,
tak de mende2 ti.
dah aku tak de kerja.
aku menembak le burung belakang rumah aku.
kalau ko ada belakang rumah aku pun aku tembak gak..

hehe.







CPL,
gambar ni aku ambik smlm...



.

Nizam.Ariff said...

burung jalak... atau gembala kerbau...

hmm.. apa mesej tersirat nih...?

CiKPuaNLawA said...

kite baru perasan... asal burung ja belakang rumah... asal belakang rumah ja burung...
ade taman burung eyhhh kat situ.. nak datang lah... ehheeee....

tasekM said...

nizam,
tak ada apa yg tersirat.
aku nampak mcm burung tu menari.







CPL,
kah2.

tak ada beb.
tapi taman aku ni masih bersuasana kampung dr segi burung2nya.



.

Lady Windsor said...

aku rasa aku tau nape ko suka gambar ni dik...versatile giteww gaya burung tu..vibrant, strong and apa lagi..ahah handsome!

tasekM said...

LW,
ganteng!

:)



.

sepa said...

burung mengitai cek-mek pakai miniskirt eh... hehehe

tasekM said...

sepa,
kah2.

ada gaya juga tu kan...?


.