Sunday, 20 January 2013

Ledang



Untuk orang macam saya.
Gunung Ledang adalah tempat yang sangat sedap untuk pergi menembak.

Ada air terjun.
Ada tupai.
Ada burung.
Ada rama-rama.
Ada cakcibor.
Ada semut besor-besor.

Yang saya tak ada hanya kawan menembak.


.

21 comments:

Nizam.Ariff said...

wuiyoooo.... smooth je ayonyer...

sana tak ada air tejun jatuh atas batu ke? kalau ada, mesti lagi cantik... .kena pulak ada cahaya matahari .. boleh cerah dan sharp...

tasekM said...

nizam,
aku syak ada.
tapi aku tak larat naik sampei ke ateh..



.

ARIPSAMAT said...

nice...cantek bangat...

Daddy Ziyyad said...

dah lama tak guna nd filter saya...

sepa said...

cantik shot.
seperti gambar kalendar eh.

*di Ledang ada gonggok besaubesau, tak.?! :)

Telor Power said...

cakcibor....pandai cakap perak juga eh sis

Dr Singa said...

dekat kampung aku ni!!

CiKPuaNLawA said...

len kali menembak tu roger2 yee...

j.u.l.i.e said...

bahagia aku tgk gmba ko nih...terbayang2 bunyi air tu mengalir...hahaha...x tau knp aku dlm mood 'ingin mencari ketenangan'...kahkahkah

sudipVSsenduk said...

lembutnya!

sudipVSsenduk said...

lembutnya!

tasekM said...

aripm
mekaceh rip...






drdz,
kita tak guna nd pun yang nih... cahaya tak banyak.
dlm hutan la kata.







sepa,
gonggok besau2 tu kt umah Dino je... hehe.







telor,
teman org Teluk Intan... :)







drsinga,
ko kampung Sagil ke beb..?



.

tasekM said...

CPL,
awak jauh la...






julie,
tempat tu mmg tenang pun.
sejuk.
nyaman.

aku suka.







sudip,
saya mmg lembut... eh?!!

hehehe...



.


Wak Gelas™ said...

samala kita .., kihkih2

tasekM said...

wak,
suka ledang juga...?



.

Yunus Badawi said...

Bila nak pergi ke sana tu? Bolehlah awak ajak saya. Dah lama saya tak ke sana

gadisBunga™ said...

ajak saya! ajak saya!

tasekM said...

yb,
awak la bawak saya.
kah2.







gB,
jom!


.

Dr Singa said...

hahhahaaa!!!
dekat laaa dengan Muor ti!!!!

Yunus Badawi said...

Jom raya cina ni kita pergi. Kita ajak GB sama.

Kalau kita berdua aje takut lain pulak jadinya ..... ahaks

tasekM said...

drsinga,
muor...?
dekat sgt tu... :p





YB,
aku ingat nk jual kamera aku ni sbb aku nk up grade kamera.
ko nk beli tak bang...?

condition ada sgt tip top.

lepas tu br boleh jd geng menembak. hehe.





.